Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zomer 2012 Indonesië (Bali, Java) - Forum Wereldfietser

Zomer 2012 Indonesië (Bali, Java)

'elloow!

Java spookt nu al een paar maanden door mijn hoofd....
Ik kom net terug van mijn eerste fietsreis met de nieuwe vakantiefiets, en ik ben al aan het surfen naar tickets richting Denpasar.

Hoewel ik de rust aangenaam vond op de Groene route naar het Zuiden (wel richting Noord gefietst), zou ik dit toch niet meer alleen willen doen. Elke dag opnieuw nieuwe contacten maken is interessant, maar vermoeiend na een tijd. Bovendien loont het niet als je elkaar daarna niet meer ziet.

Daarom zoek ik naar gezelschap voor een deel of de hele duur van mijn volgende trip.

De periode is half juli-> 3 kwart augustus 2012. 5 weken (hopelijk), 4 weken minstens.
Knal in het hoogseizoen, ik weet het, maar ik kan op geen andere datum zo lang verlof vast krijgen.

Qua fiets-snelheid dacht ik aan 80km per fietsdag, dat blijkt voor mij een relax tempo te zijn op een beladen fiets in sterk heuvelachtig terrein.

Zelf ben ik man, 33j, ehm tja, kijk maar eens op mijn facebookpagina voor meer (Tom JM Jansen), vermeld 'wereldfietser' om 'vriendjes' te worden :)

Ciao!

PS Open voor discussie, behalve de periode, daar kan ik niet aan tornen.
ik heb net Bali Java Sumatra achter de rug. Als wat tips wilt laat maar weten. Zie ook mijn blog www.theturningwheel.org
Groetjes Fedde
Interessant project dat je daar doet Fedde!

Ben nog op zoek naar reisgenoten! We zijn -misschien- met 2, maar met 3 of 4 zou nog leuker zijn. Man of vrouw speelt geen rol trouwens. En alles staat open ter discussie (ja ook de bestemming), behalve de periode zoals gezegd.

Groetjes en veel fietsplezier met dit mooie nazomerweer!

Tom