Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje zomervakantie gezocht - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje zomervakantie gezocht

Hallo mogelijk reisgenootje,

Ik ben op zoek naar iemand die (een deel) met mee zou willen fietsen. Ik wil mid juli vertrekken vanuit Groningen, de plannen waarheen staan eigenlijk nog helemaal open, dus kom maar op met leuke ideeën!
Ik wil ergens mid juli gaan vertrekken vanuit Groningen. Ik heb vaker een fietsvakantie gedaan en ben sportief ingesteld dus heb geen moeite met lange afstanden fietsen maar vind het ook niet erg om rustig aan te doen.

Ik ben 23 jaar, en mijn voorkeur ligt bij een jong iemand (tot 30). Als je meer van me wilt weten kun je contact opnemen, ik hoop van iemand te horen!

Tjeerd
Ik heb nog geen reacties gehad, ik zou het het heel leuk vinden om mijn vakantie nog met iemand te kunnen delen!
Dreejt schreef:Ik heb nog geen reacties gehad, ik zou het het heel leuk vinden om mijn vakantie nog met iemand te kunnen delen!
Ik ben nog wel op zoek naar een fietsmaatje! Ik ga naar het zuiden fietsen eind juli en denk midden augustus ergens aan te komen in Rome.

Ik ben nieuw op dit forum, priveberichten enzo werken hier blijkbaar niet, kun je me je email adres sturen?
Hoi Tjeerd,

Ik ben nog op zoek naar een fietsmaatje voor deze zomer. Ik vertrek eind juli ergens en wil midden augustus aankomen in Rome.

Mijn mailadres is sab24@objectmail.com. Dit is een tijdelijk email adres zodat ik geen spam krijg enzo.

Sab24
sab24 schreef: Ik ben nieuw op dit forum, priveberichten enzo werken hier blijkbaar niet, kun je me je email adres sturen?
Welkom op het forum.

Om te voorkomen dat spammers berichten op het forum plaatsen moeten de eerste paar berichten van nieuwe gebruikers goedgekeurd worden, daarna kun je gewoon meedraaien op het forum.

Groetjes,

Frank