Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santos Travelmaster - Forum Wereldfietser

Santos Travelmaster

Beste allemaal,

Mijn vriendin Suzan is op zoek naar een tweedehands Santos Travelmaster (bij voorkeur 2.6 Cromo, maar alu is ook goed) in goede staat. Zij is 1.85 m lang, en het maakt haar niet uit of het een heren- of damesmodel is. Het budget ligt rond de 1000 a 1100 euro excl. tassen. Heeft iemand een goede tip? Alvast bedankt!

Groeten,

Michiel van Waning
Hoi Michiel,

voor € 1.499,- heb je een nieuwe Santos 2.6 alu Special met veel LX en een beetje Deore, Tubus voor en achter, stevige wielen en spiksplinternieuw.
Even doorsparen wellicht :wink:
Hoi Eric,

Bedankt voor jouw reactie. Voor ons is deze optie zeker reëel, zeker omdat we ook eerst bij jou kunnen huren en later kopen (waarbij (een deel van) het huurbedrag in de koopsom verwerkt wordt). Helemaal top dus, we hadden jou al gesproken op de wandel- en fietsbeurs. Toch willen we eerst nog even deze zoektocht voortzetten, omdat ik zelf een hele mooie Santos Travelmaster heb gevonden voor 1100 euro.

Groeten,

Michiel
Michiel van Waning schreef:Hoi Eric,

Bedankt voor jouw reactie. Voor ons is deze optie zeker reëel, zeker omdat we ook eerst bij jou kunnen huren en later kopen (waarbij (een deel van) het huurbedrag in de koopsom verwerkt wordt).
Inmiddels van Eric begrepen dat je geen fietsen kunt huren.
Sorry dat je bij mij niet kan huren. We hebben gewoon te weinig ruimte in te de winkel. Dan zou ik een saai industriegebiedje moeten gaan zitten :P

Aan inruil doen wij ook niet. Een beetje om dezelfde reden. Maar vooral om te voorkomen dat ik een klant naar een fiets toe moet praten die wij hebben staan.
Dan moet ik echt gaan 'verkopen' en pushen, want ik moet toch die tweedehands fiets kwijt! Deze manier van omgaan met mensen past niet in mijn filosofie.