Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Belangstelling voor een 2e Mountainbike Clinic? - Forum Wereldfietser

Belangstelling voor een 2e Mountainbike Clinic?

In januari 2011 werd er in Amerongen een mountainbike clinic voor Wereldfietsers gehouden (zie http://wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?f=9&t=13580 en de meest recente WF tijdschrift).

Tijdens het 5 mei weekend hoorde ik dat meer mensen zo'n clinic willen volgen en dat er animo is voor een herhaling, weer in Amerongen of op een andere off-road locatie in NL.

Als er inderdaad genoeg mensen zijn die in de blubber willen gaan spelen wil ik best een clinic geven in het nazomer of najaar. Dit kan uiteraard ook gecombineerd worden met een nacht kamperen en/of uiteten na afloop.

Ik hoor het wel.

James
http://www.duchenneheroes.nl

Afbeelding
Ja, leuk! (maar dat wist je al :lol: )
yeah, dat zou mooi zijn, mogen grote wielen fietsch met starre vorken mee doen>

Ik zit dan toch wat meer in de buurt dus dat moet goed komen.

Bas

erg blij met een sawyer
ja, altijd leuk om te modderen
Ja James, hier nog één die graag goed door de bochten wil scheuren. Tips voor betere techniek zijn zeer welkom!! Leuk.
Groet
Roos
Ja, James,

Met de herinnering aan de eerste clinic in gedachten ... Ik ben zeer geïnteresseerd want ik wil de 'bunnyhop' van jou ook nog leren.

Afgelopen weekend reed ik een mtb-toer door het mulle zand en de moerassen van van de savannes in Suriname. Daar had ik al veel lol van de kennis die ik opdeed in de eerste clinic. Er waren genoeg boomstronken om de hop te praktizeren.
Na het compliment van anderen in de Ardennen half april dat het in de afdaling er net uitzag of ik wel vering had op mijn oude Wheeler, blijft het natuurlijk leuk en interessant om nog wat details bij te leren. :D

En de grootste drempel om over een stammetje te springen is toch wel mijn eigen gewicht dat de lucht in moet. Doe je ook een peptalk over "fietsvoer" ? :)

Wordt het een basis-, stoom- of gevorderdenclinic?