De thuiskomers van de fiat panda zoals zo mooi werd gezegd zitten er nog steeds op. Alleen passen deze thuiskomers (zo als de foto's boven laten zien) nu ook op Tubus dragers!
|
Mijn tubus frontdrager heeft een diameter van 10 mm en de achterdrager 11 mm. Vraag me niet welke type ik heb dat weet ik niet het is er afgesleten, dat heb je met 2e hands fietsen.
Ik heb 5 paar Crosso's bekeken van allen waren de haken netjes afgewerkt en voelde ik geen scherp randje met de vinger toen ik ze inspecteerde, ook de pompnagels vertoonden geen mankementen zoals bovenstaand.
Dry big:
Dit systeem heeft de afmetingen zoals op een foto is weergegeven. Buitenmaat 21,5 cm en de binnenmaat 18,4 cm. Deze haak is het ruimste en kan nog over een drager van gewone gazelle stadsfiets gehangen worden met een diameter van 12,5 mm.
Twist small:
Dit systeem heeft een buitenmaat van 16,8 cm en een binnenmaat van 13,5 cm. De haken zijn iets kleiner en passen precies om mijn achter tubes drager van 11 mm de gazelle drager is een maatje te groot. Het 1 mm kleinere dragertje geeft voor geen problemen.
Waterproof transport bag:
Met een capaciteit van circa 60 liter (65cm lang en een doorsnede van 35cm) zou deze met wat passen en meten in een bob yak moeten passen. En leeg tevens te gebruiken als wastrommel volgens de verkoper. En dat voor 20 euro nooit meer hoeven zoeken naar een wasmachine....wat een verademing!
Duurzaamheid:
Leo, Roald en Johan gaan ze uittesten hoewel bij mij (Johan) een luxe leven zullen hebben daar ik niet "dagelijks" op de weg zit!
Het wel en wee van Crosso we gaan het meemaken!
Wie gaat het eerste revieuw schrijven na zijn vakantie......wordt vervolgd...