Additionally, paste this code immediately after the opening tag: reiskosten azië - Forum Wereldfietser

reiskosten azië

Ik plan om naar Australië te fietsen, ik vertrek binnen 4 maanden. Heeft iemand een idee van de gemiddelde kosten van hotels en eten? Ik plan om via de stan's te reizen en dan door China richting Laos.

Alvast bedankt!
Wouter

meer info vind je op: http://be-ride-back.webnode.com/
@ 12,71
Het zou handiger zijn als iemand de kosten van eten en hotel afzonderlijk geeft (sorry mijn fout), want ik plan om ongeveer 10% van de overnachtingen in een hotel te slapen
wouter
Wouter,

Van de stan's heb ik geen informatie. Voor China en Laos zou je de volgende prijzen kunnen nemen (peil 2010) Hotels zeer eenvoudig tot eenvoudig 3 tot 6 euro in beide landen kun je altijd afdingen. Eten doe je voor 2-4 euro.

Succes

Paul Snoeij
Ik ben een paar jaar geleden naar India gefiest en daarna nog lange tijd onderweg geweest in ZO-Azië en Australië. Op mijn website (www.wilbertgatochfietsen.nl) heb ik per land bijgehouden wat ik uit gegeven heb. Zie onder voorbereiding / uitgave onderweg.

Ik ben geen low-budget reiziger en heb ook niet de kosten van eten en hotel/campings apart bijgehouden. Maar misschien heb je er wat aan.

Groet Wilbert
Bedankt Gilbert!
fantastisch cijfermateriaal
Paul Snoeij schreef:Hotels zeer eenvoudig tot eenvoudig 3 tot 6 euro in beide landen kun je altijd afdingen. Eten doe je voor 2-4 euro.
Dat is nu zo jammer he, afdingen op een hotel van enkele euro's :?
(want als je de gevraagde 4 euro of i.d. betaalt wordt je "afgezet" ??)

Lonely Planet mentaliteit.
Zorg ervoor dat de mensen slechts enkele eurocenten verdienen ipv een hele euro :cry:
"responsible traveling" heet zoiets.