Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietspartner gezocht Kroatië---India-Nepal augustus 2011 - Forum Wereldfietser

Fietspartner gezocht Kroatië---India-Nepal augustus 2011

Hoi,

Deze zomer eind Juli, begin Augustus ga ik met een paar vrienden en bestelwagens naar 'Ozora Festival' in Hongarije en daarna naar 'Lost Theory Festival' in Kroatië.

Vandaar ergens ga ik vertrekken met de fiets (wellicht eind augustus) richting India. De bedoeling is dan ook om India rond te fietsen en zo naar Nepal te gaan.
De exacte route moet ik nog wat plannen, er zullen wellicht 'minder veilige' landen bijzitten, maar dat maakt het misschien wel juist interessant 8)

Ik ben 27, in goede conditie en een mentale doorzetter,
dit gaat men eerste lange fietstocht zijn, maar ik ben er ook echt klaar voor.

Alleen zie ik het zitten, maar om aan zulke tocht te beginnen met een partner zou toch net iets aangenamer maken.

Dus als er hier iemand interesse heeft om met me mee te rijden of ergens onderweg bij te voegen of weet ik wat, laat me iets weten.

Iemand die dan ook de festivals zou willen meedoen, zou te gek zijn :lol: vervoer naar daar kan geregeld worden.

of iemand een soortgelijk voorstel?

groeten Wesley (uit Antwerpen)
De bedoeling is dan ook om India rond te fietsen en zo naar Nepal te gaan.
De exacte route moet ik nog wat plannen,...
Lijkt me een goed idee, de route nog wat plannen. 'India rond fietsen'. Enig idee van de afstanden? Het land heeft 7000 km kustlijn, dus daar ben je al vier maanden zoet mee. En nu overland te gaan met de onrust in de Arabische wereld, door Iran? Mwah...
Hoi Wesley, dat klinkt als een hele uitdaging en een mooi avontuur. Zelf ben ik van plan om van Thailand naar New Dehli te fietsen vanaf mei tot october dit jaar. Ik doe dat in het kader van Bike the Earth (www.biketheearth.net). Onderweg willen we wat trainingen geven. Voor het stuk Bangkok - New Dehli zoek ik nog reisgenoten. Het lijkt erop dat het lastig is om overlap te vinden in onze reizen maar mocht je ideeen hebben om iets samen te doen dan hoor ik het graag. Fedde