Leon
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik verwijder alle reclame uit alle browsers die ik op mijn systeem installeer, zonder add-ons. Gewoon door de hostfile aan te passen.Peter M schreef:Omdat ik irritante reclame uit FF kan verwijderen blijft dit voor mij de favoriete browser.
Voor degenen die dit niet weten:
Instaleer de add-on en je kunt vrijwel alle reclame verwijderen.
"Gewoon" de hostfile aanpassen is natuurlijk net zo gemakkelijk als fileparkeren van een vrachtauto met aanhanger met draaistel. Je moet gewoon weten hoe het moet, een paar keer gedaan hebben en dan is er niks aan...Alien schreef:Ik verwijder alle reclame uit alle browsers die ik op mijn systeem installeer, zonder add-ons. Gewoon door de hostfile aan te passen.Peter M schreef:Omdat ik irritante reclame uit FF kan verwijderen blijft dit voor mij de favoriete browser. Voor degenen die dit niet weten:
Instaleer de add-on en je kunt vrijwel alle reclame verwijderen.
.tsooJ
Ik kan me wel vinden in deze omschrijving.Leon schreef:"Gewoon" de hostfile aanpassen is natuurlijk net zo gemakkelijk als fileparkeren van een vrachtauto met aanhanger met draaistel. Je moet gewoon weten hoe het moet, een paar keer gedaan hebben en dan is er niks aan...![]()
Leon
Tja, ik kan begrijpen dat een bestandje kopiëren een onoverkomelijke opgave is.Leon schreef:"Gewoon" de hostfile aanpassen is natuurlijk net zo gemakkelijk als fileparkeren van een vrachtauto met aanhanger met draaistel. Je moet gewoon weten hoe het moet, een paar keer gedaan hebben en dan is er niks aan...
Er - in je link - staat dan ook niet dat je een bestandje moet kopiëren maar dat ...Alien schreef:Tja, ik kan begrijpen dat een bestandje kopiëren een onoverkomelijke opgave is. .tsooJLeon schreef:"Gewoon" de hostfile aanpassen is natuurlijk net zo gemakkelijk als fileparkeren van een vrachtauto met aanhanger met draaistel. Je moet gewoon weten hoe het moet, een paar keer gedaan hebben en dan is er niks aan...