Florence in Cornwall?
Gerd
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Blanche schreef:Wie kent leuke Kleinschalige campings in Toscane?
In de omgeving van plaatsen als Florence, Sienna, Volterra, Assisi en daaromheen.
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Deze? Ik ben er eens in juli geweest en vond het wel druk. Zoals overal in de mediterraneé geldt : mei=stil of dicht, juni=rustig, begin juli-gezellig, eind juli=druk, augustus=paniek, september=stil.Wim schreef:Voor Florence lijkt me kleinschaligheid niet het belangrijkste criterium. Je wilt lopend de stad in kunnen. Wij hebben er nog niet zo lang geleden gekampeerd op een nette stadscamping vlak boven de Ponte Veccchio. Ik weet nu even niet de naam, maar hopelijk kom ik er nog wel op. Het uitzicht was prachtig en de camping was netjes. Idyllisch in de natuur was het niet.
Wim
septemberLeon schreef:Deze? Ik ben er eens in juli geweest en vond het wel druk. Zoals overal in de mediterraneé geldt : mei=stil of dicht, juni=rustig, begin juli-gezellig, eind juli=druk, augustus=paniek, september=stil.Wim schreef:Voor Florence lijkt me kleinschaligheid niet het belangrijkste criterium. Je wilt lopend de stad in kunnen. Wij hebben er nog niet zo lang geleden gekampeerd op een nette stadscamping vlak boven de Ponte Veccchio. Ik weet nu even niet de naam, maar hopelijk kom ik er nog wel op. Het uitzicht was prachtig en de camping was netjes. Idyllisch in de natuur was het niet.
Wim
Marten, arme zielepoot, je hebt wel pech gehad zeg![]()
Leon