Gewoon met de trein zie http://www.en.ryg.no/kat/000009.asp voor meer info. Overigens is er ook een leuke camping bij Larkollen dat is maar 12km van het vliegveld in zuidelijke richting op het uiterste puntje van het schiereiland
Ronald
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik ken de omgeving wel. Als je toch ’s avonds op Rygge landt, is het nogal werk om zo laat je tent op te zetten en dan eten klaarmaken. Je kunt het beste de jeugdherberg van Moss nemen. Niet-leden (van Stayokay bijvoorbeeld) betalen wel een toeslag. Lekker op je eigen gemak bijkomen van de vliergreis. Daar ben ik zelf geweest, zie mijn eigen foto onder. Mijn fiets staat bij de trap voor de ingang. Rygge ligt zelf 70 km van Oslo vandaan en Moss ligt 10 km van Rygge. Daarna kun je op de andere dagen wel kamperen. Het eiland dat voor Moss ligt, heet Jeløy. Øy is Noors voor eiland.hermanbeyers schreef:Wij gaan per vliegtuig naar Rygge Oslo en we nemen de fiets mee. Omdat we daar pas 's avonds aankomen kunnen we niet naar Oslo fietsen. Heeft iemand een idee op welke manier we met de fiets van airport Rygge naar Oslo kunnen geraken?