Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Led koplamp - Forum Wereldfietser

Led koplamp

:idea:
Op zoek naar een led koplamp, die ook als zaklantaarn dienst kan doen? Maar niet van plan om voor een gammel geval (deksel batterijcompartiment!) zoals de Cateye EL- 200 ook nog een hoop geld neer te tellen? Dan nu naar de HEMA; voor 13 eurootjes ligt daar nu een 3-leds lamp die behoorlijk licht geeft, behoorlijk degelijk is en dus ook behoorlijk geprijsd is! :D

Bedoel je dan koplamp als in op je hoofd om bv te lezen of als in koplamp voor op je fiets. Ben eigenlijk op zoek naar die drie ineen, zaklamp, lees/looplamp (=koplamp) en voorlicht voor op de fiets (dmv simpele montage)....

groet
Anneke

Met een koplamp voor op je hoofd kun je ook fietsen.
Je moet alleen wel voor je blijven kijken. :)

Marco
Anneke, het gaat hier om een (fiets)koplamp, die je ook als zaklamp kunt gebruiken, niet om een hoofdlamp die je op je kop kunt monteren :lol:

Eindelijk heb ik gevonden wat ik wilde: een "multi-purpose light" met 4 ledjes. Te monteren op stuur, op helm en op je hoofd, alledrie dus te gebruiken als KOPlamp (voor plaatjes zie http://www.geocities.com/anneke2canada/canada.html)

En dat voor slechts 22 CDN$! :lol:

Anneke

Hoi Anneke,
De links naar de plaatjes verwijzen naar je c-schijf in plaats van naar de versies op internet. We zien dus niks.
Groetjes, Leon

Neem een Petzl Tika, veel licht met vernieuwde leds.

Je hebt gelijk Leon, sorry, dan op deze manier.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zo hopelijk wel zichtbaar :wink:

Anneke

Ziet er goed uit Anneke. Waar heb je dit setje gekocht?

Ja, dat is het em nou juist. In Nederland kon ik zoiets nooit vinden (of niet goed gezocht) en in Toronto :wink: loop ik er gelijk tegenaan.

Ooh, dan fiets ik wel even naar Toronto. ;)

Deze lijkt wel een beetje op jouw omschrijving.