Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Matrasje te leen? (al voorzien) - Forum Wereldfietser

Matrasje te leen? (al voorzien)

Een van onze Exped matjes is lek en moet terug naar de winkel voor garantie. Nu hebben we een probleem want de komende weken gaan we elk weekend kamperen (Nazomerweekend en Kanoweekend). Zo snel hebben we geen nieuw matrasje. Wie heeft een xtra matrasje thuis liggen dat we deze maand kunnen lenen?
Ik heb nog een oude Thermarest matje 183cm, 2,5cm dik, 850gr. In goede staat, die dingen zijn niet af te beulen. Maar ik heb nu een lichtere ProLite. Dus je mag hem hebben als je hem wilt.
Fantastisch!
Kom je naar het nazomerweekend Leo?
Hoi Blanche,
Mocht Leo niet naar het weekend komen....ik kom wel, en heb ook een reserve-matje voor je. Thermarest, women's prolite plus, mooi roze :wink:

Anneke
He wat een leuke mensen bij de vereniging. :wink: Via het forum en via de PB kregen we diverse leners en zelfs krijgers. Allemaal bedankt! Inmiddels zijn we voorzien met een krijger met dank aan Leo. Ik hoop dat je matje nog vandaag via de post aankomt. Leo. Als Back-up mogen we dit weekend een matje lenen van John en Gudy. Dus we zijn voorzien, bedankt allemaal!