Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets mee naar Berlijn - amersfoort, maar geen fietsticket - Forum Wereldfietser

Fiets mee naar Berlijn - amersfoort, maar geen fietsticket

Ik heb een ticket voor Berlijn - Amersfoort maar er zijn helaas geen fietstickets meer beschikbaar. Weet iemand of het mogelijk is/verstandig om mijn de wielen van mijn fiets te halen en hem mee te nemen als 'normale' bagage in de IC?
Ook gedemonteerde fietsen mogen niet zomaar mee in de Duitse IC-treinen Het fietshok is de enige aangewezen ruimte. Er is niet zoveel ruimte.
Heb je al nagevraagd of je fiets een trein eerder of later meekan? Of een dag eerder of later?
y0ur1 schreef:Ik heb een ticket voor Berlijn - Amersfoort maar er zijn helaas geen fietstickets meer beschikbaar. Weet iemand of het mogelijk is/verstandig om mijn de wielen van mijn fiets te halen en hem mee te nemen als 'normale' bagage in de IC?
Als je hem helemaal demonteert en in een tas doet kan dat wel natuurlijk, dan is het gewoon handbagage. Of je daar zin in hebt is een tweede. Beter lijkt mij, zoals Bert zegt, kaartje + fietskaartje voor dezelfde trein te regelen. Er gaan genoeg treinen die kant op.