Additionally, paste this code immediately after the opening tag: gezocht: liefhebbers voor stille fietsreis naar Jeruzalem - Forum Wereldfietser

gezocht: liefhebbers voor stille fietsreis naar Jeruzalem

Ik ben een stille fietsreis aan het organiseren van Amsterdam naar Jerusalem. Ik zoek een zeer diverse groep deelnemers, die meereizen voor een paar dagen of een paar maanden. Mensen die geïnteresseerd zijn in stilte, pelgrimeren, meditatie, fietsen, kijk hier. Nederlands wordt vandaag nog aan gewerkt.

De reis is van begin augustus tot in oktober 2010 en kost alleen de eigen onkosten. Het is tevens een sponsortocht!

Ik wil graag contact met mensen die wel eens een grotere reis georganiseerd hebben. Ik zou graag werken met locale gidsen, die de route en overnachtingen in hun land zouden verzorgen.

Ook heb ik graag tips om dit plan internationaal te promoten.

Hier is een tnodigingstekst in Nederlands en Engels.
Al veel aanmeldingen?
Er zijn wel geinteresseerden, maar ik schat dat het een jaar of twee zal duren voor de reis plaatsvindt. De drempel is erg hoog, en bovendien gaat het mij meer om stilte en minder om Jeruzalem.

Op mijn blog staat de meest recente informatie: 1 september ga ik in stilte fietsen van Keulen naar Berlijn. Een vriendin gaat mee, misschien nog wat mensen en ik verwacht dat voor Berlijn enkele mensen zullen aanhaken.