Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen naar basel - Forum Wereldfietser

fietsen naar basel

hallo

Ik ga in de zomer waarschijnlijk de route van bejaminse naar basel fietsen. Moet ik nog dingen weten van deze route waar ik rekening mee moet houden? Zoals hoeveelheid winkels enz.. of kan ik beter een andere route fietsen?

Hallo Jelmar, vorig jaar ben ik naar rome geweest volgens de benjaminsroute. hou er rekening mee dat je in de ardennen al onverhard gaat, monteer dus geen te smalle banden. kom naar de fietsreizenmarkt in rotterdam, zondag, dan zijn er denk wel mensen die dat gedaan hebben en je er meer over kunnen vertellen. mijn ervaring is dat het niet zo zwaar is. in het routeboek staan winkels, koffiestops en campings vermeld.
huur een bobkar. www.megalos.nl

Heeft het zin om voor meer informatie naar Kudelstaart te fietsen? Zijn er mooie routes bijvoorbeeld via Vrouwentroost? Wat heeft die winkel in Kudelstaart fietsreizigers verder te bieden?

OEFFF, ervaring in fietsvakanties, mooie fietsen, huur van `n bobkar. Uitgebreid verslag verslag van de tocht naar Rome, 13000 woorden, en andere vakanties, waar ook verslagen van zijn, niet in de werkplaats aanwezig want winkel is een groot woord voor onze locatie.
Die verslagen kosten wel € 7 waarvan € 5 naar een goed doel gaat en € 2 voor de onkosten. Wel graag van te voren melden dat je die wilt hebben dan kan ik die uitprinten of kopieren op cd. Wat die route betreft, waar kom je vandaan dat is bepalend voor de route die je volgt, Vrouwentroost is de voorstad van Kudelstaart. Je bent welkom, het adres en de route staan op:
www.megalos.nl
Groeten Klaas

Komende zondag in het Nivongebouw in Rotterdam zijn er inderdaad (vele) mensen die de route naar Rome via Basel van Benjaminse gefietst hebben.
Ook mensen die de Rome-route van Reitsma gevolgd hebben.
Voor een goede vergelijking van deze routes, MOET je dus a.s. zondag naar Rotterdam komen. Daar staan tientallen informanten voor je klaar met enthousiaste verhalen en foto's, kaarten, routeboekjes, etc. etc.

Ook dialezingen over Engeland, Spanje, Polen, Noorwegen en de Alpen!!

Tot zondag,
Freek

ps dag start om 11:00 uur en duurt tot 17:00 uur, locatie: Nivon gebouw, Dirk Smitsstraat 76 op steenworpafstand van R'dam CS

klaas is aanwezig met fiets en bobkar
www.megalos.nl

Vooral het stuk in Lotharingen moet je goed opletten daar zijn winkels erg spaarzaam. Het is een behoorlijk verlaten gebied.
Verder is het een erg mooie route. Wij hebben die vorig jaar gereden.
Succes!

Weet iemand toevallig een route terug uit basel naar nederland en dan niet via de route van bejaminse?