Additionally, paste this code immediately after the opening tag: NOMAD Bronco - Forum Wereldfietser

NOMAD Bronco

...Wie o wie heeft er nog een Nomad Bronco in redelijke staat op z'n zolder liggen, zo ja, dan houd ik mij beleefd aanbevolen...

edit: het gaat hier over een tent :oops:

(...Erdmann Schmidt wilde indertijd geen nieuwe buitentent voor me maken, pff...)
Wij hebben nog een Bronco S (met een S erachter). Ik kan niets op internet vinden of we dezelfde bedoelen. Het is een soort pyramide tent met een rechtop staande stok in het midden. Voor het laatst gebruikt in 1997. Er zit een klein scheurtje in wat we zeer professioneel geplakt hebben met ducktape :) Verder zou je de naden moeten bewerken met seam sealer. Als we het over dezelfde tent hebben natuurlijk.
...bedankt voor jullie reactie, het is inderdaad de Bronco-s, echter... ben ik op zoek naar een exemplaar uit Nederlandse productie, de naden hiervan zijn op band gestikt en daarmee absoluut waterdicht...
Jammer dat we je niet blij kunnen maken. Onze Bronco S is ook op band gestikt maar helaas alleen 100% waterdicht als het niet regende.

Succes met de zoektocht.