Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tijdschrift - Forum Wereldfietser

Tijdschrift

Vandaag ligt het tijdschrift weer in de bus en het ziet er weer prachtig uit.
Ik weet dat niet iedereen gecharmeerd is van de kleur maar ik vind dit toch een stuk mooier en volwassener dan de zwart-wit versie. De verhalen worden er niet meer of minder om en dat blijft evenveel genieten...
Yep, hier ook al even snel doorheen gebladerd. Ik vind kleur toch ook volwassener.. ik miste wel wat info over de komende Fiets- en Wandelbeurs of ben ik daar echt te snel doorheen gebladerd?
Vind de kleur ook mooi....echter de witte vlakken vallen daardoor wel meer op.
Met andere woorden, de opmaak verbaasd me als leek af en toe, veel witte vlakken links van tekst of boven bij de koppen.
Vind het uiterlijk van het blad daardoor weer iets minder volwassen..
Vormgevers noemen dat witruimte. Dat geeft lucht aan het tijdschrift.
Tien jaar terug propten we wel eens bladzijden vol met kleine lettertjes. Kreeg je wel meer tekst voor je geld, maar de leesbaarheid ging achteruit.
Wij hebben geen tijdschrift ontvangen :twisted:.
En nu?
Blanche schreef:Wij hebben geen tijdschrift ontvangen :twisted:.
En nu?
Heb je wel betaald? :p
Ja gelijk toen de acceptgiro aankwam.
Dus ik wil wel mijn tijdschrift!
Waar moet ik me nu melden?
Lekker strakke lay out. Pakkende inhoud en op tijd ontvangen. Wat wil je nog meer!
Geen tijdschrift in de brievenbus van Miss, sorry Mrs Blanche? Dat is een doodzonde! Hoe kan dat nu?
Dit moet met terugwerkende kracht rechtgezet worden!
bert sitters schreef:Geen tijdschrift in de brievenbus van Miss, sorry Mrs Blanche? Dat is een doodzonde! Hoe kan dat nu?
Dit moet met terugwerkende kracht rechtgezet worden!
Inderdaad! :lol: :lol:
Blanche,

Is mij ook overkomen. Gewoon even een mailtje sturen en je krijgt er alsnog een.

Maar misschien was de postbode wat vertraagd door de sneeuw? :roll:
Naar de redactie?
Heb nog een beetje geduld!
Bij mij kwam de postbode ook pas vanmiddag langs om Hét Blad in de brievenbus te doen.
Het is toch niet eerlijk. Ik had hem geloof ik donderdag al, en al die reisverhalen van iemand anders zijn aan mij niet zo besteed ;)
Mooi tijdschrift, vond er wel veel fietsverhalen van voor mij onbekenden instaan, echter ontdekte later dat onze Belgische bothers en sister participeren en dat is prima. Wel erg veel over "dat" thema.
Blanche schreef:Naar de redactie?
Blanche,

Als je bovenin op ' Tijdschrift' klikt dan krijg je een andere website.
Daarin staat links in het menu ' proefnummer aanvragen'. Daar heb ik toen heen gemailed en een exemplaar gekregen.

Misschien moet je nog even een paar dagen afwachten?

Ik heb hem inmiddels van voor tot achter uitgespeld. Was weer genieten, maar dat doe ik altijd van andermans reisverhalen. In woord en beeld.
In Almere ook nog niks ontvangen.
Heb er verdorie zelf aan meegewerkt en al betaald :evil:
Spinnetje schreef:In Almere ook nog niks ontvangen.
Heb er verdorie zelf aan meegewerkt en al betaald :evil:
Kun je nagaan....zelfs het verre Baflo en Kiel Windeweer heeft het blad al binnen!
En wij niet! Schandalig!! :wink:
Kun je nagaan....zelfs het verre Baflo en Kiel Windeweer heeft het blad al binnen!
En wij niet! Schandalig!![/quote]

Ook op Noord Beveland is het blad al paar dagen binnen............
Je woont gewoon in een gat Blanche, niemand kent de weg naar Zoetermeer! ;)