Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vakantiefiets met uitzicht?? - Forum Wereldfietser

Vakantiefiets met uitzicht??

Ben deze website vandaag tegen gekomen. Leuk fietsje.

Doet Santos ook een flesopener als optie of moet ik een custombike bestellen volgende keer :lol:
Ik heb van de week ergens op het www 2 britten gezien die een rondje Great Brittain deden op zulke fietsen. Lijkt me toch erg lastig opstappen.
Lijkt heel wat en de flesopener maakt echt wel indruk op me, maar in Amsterdam is een Surinamer die een veel hogere fiets heeft. Leuk om te zien hoe hij super relaxed van zijn bouwsel afklimt voor een stoplicht.

Grappig dat ik vandaag aan hem en zijn fiets moest denken, hoe het zou zijn om zo op fietsvakantie te gaan.
Shane schreef:Doet Santos ook een flesopener als optie of moet ik een custombike bestellen volgende keer :lol:
Aangezien we toch in kletspraat zitten: als je zo'n stalen leger-versie neemt (€ 2 geloof ik), kun je bij een custom frame die vast wel ergens aan vast laten lassen of solderen... :wink:
Marianne schreef:Lijkt me toch erg lastig opstappen.
...en wat denk je van een bergje afzoeven met veel haarspeldbochten... :? :shock:
Je hebt dan wel veel overzicht over het verloop van de bocht... :D
bikelike schreef: hoe het zou zijn om zo op fietsvakantie te gaan.
kun je zo nalezen: http://www.fullbooks.com/Around-the-Wor ... le-V1.html

:D
Lijkt me wel handig zo'n fiets. Alleen dat slot snap ik niet. Het is niet als of ze hem even in een busje douwen. :D
Leo van Lierop schreef:Lijkt me wel handig zo'n fiets. Alleen dat slot snap ik niet. Het is niet als of ze hem even in een busje douwen. :D
Toch een laag zwaartepunt ! :idea:
Het flesopener kan ook veel mooier zijn , ik zeg googelen op "beer opener bike frame" er zijn veel andere opties.

Ik hoor net dat mijn volgende fiets niet alleen een vakantie fiets wordt maar ook een feestfiets :lol:
in 2006 kwam ik een aantal fietsers tegen die vanuit italie naar china waren gefietst. ze leefden van hun straattheater en waren 2 jaar onderweg.
Afbeelding

het reed niet echt geweldig bovendien zie je de gaten in de weg minder goed op die hoogte! 8)
Afbeelding
Zo'n fiets mag niet. Ik zie geen dode hoek spiegel. :D