Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Impressie Winterweekend 2010 (filmpje) - Forum Wereldfietser

Impressie Winterweekend 2010 (filmpje)

Koert heel erg bedankt voor het organiseren van de tocht (en Wim voor de terugtocht) en iedereen natuurlijk voor de goede sfeer.

Ik heb een kort filmpje gemaakt als herinnering voor de deelnemers en de thuisblijvers kunnen zo ook nog 5 minuten meegenieten van een winterse fietstocht.

(mocht er iemand bezwaar hebben dat hij/zij in beeld komt laat even weten dan knip ik je eruit)

Filmpje!
Leuk Dennis en Marijcke dat jullie het weekend gefilmd heben.Zo kan ik zien wat ik gemist heb terwijl ik binnen voor de kachel zat :wink: Moet helaas wel even wachten met kijken tot ik weer thuis ben want ik kan geen filmpjes kijken op het werk. Vergeet je hem niet in onze Wereldfietsergroep op Vimeo te zetten?
Dat hebben jullie weer prachtig en professioneel gedaan.
Zo'n filmje zou eigenlijk op de site moeten staan om (aspirant) leden een indruk te geven hoe zo'n weekend is.

Ik ben deels jaloers als ik de tentjes in de sneeuw zie staan, want dat wil ik ook wel. Maar goed, de andere kant is, dat ik ernaar kijk terwijl mijn thermometer hier 21 graden aanwijst.

Rondje Groningen ging afgelopen weekend niet door wegens het weer maar dat hield jullie niet tegen. Als ik op de beelden af moet gaan, was het hier afgelopen zondag ook een stuk winterser dan bij jullie.

Bedankt voor het delen!
Prachtig Dennis!
Een mooie weergave van het weekend met heerlijke muziek.
Groet, Marjan.
Heel mooi filmpje over kranige wereldfiets(t)ers onder barre weersomstandigheden(gladheid). Chapeau!
Het lijkt vrij snel te gaan: wat was het gemiddelde tempo?
Heel leuk Dennis, :D dat filmpje
Totaal geen spijt dat ik meegegaan ben vond het een bijzondere ervaring zo met je
tentje in de sneeuw.
En Koert ook nog bedankt voor de geweldige organisatie en de heerlijke boerenkool

Ingeborg
:wink:
Wow!
Mooi filmpje.

Gr.
Betty
Mooie sfeerimpressie! En er is niemand onderuit gegaan? Hier en daar toch flink glad zo te zien.
What a beautiful video! Really, very impressive. We watched your Kyrgyzstan and Kazakhstan video too and loved it as well. Thank you for filming and sharing.
Ziet er goed uit Dennis!
Dennis & Marijcke schreef:Filmpje!
Wow, echt geweldig mooi, meteen doorgestuurd aan vrienden die me al eerder vroegen of ik wel goed bij mijn hoofd was. Dit is het antwoord!

Sjirk
Hoi Dennis!

Mooi filmpje, leuk om te zien waar we vaak hebben gefietst.

John.