Additionally, paste this code immediately after the opening tag: zomer 2010 Spanje 14d kampeerreis 85 km /dag - Forum Wereldfietser

zomer 2010 Spanje 14d kampeerreis 85 km /dag

Tocht van 14 dagen van Noord-Spanje Valladollid,Pamplona,..al naargelang de vliegtickets) naar Valencia (camino del cid)of gelijkaardig.Eigen bagage,tentje en goedkope hotelletjes,80-90 km per dag, genieten staat voorop. Ben 39, heb ervaring met fietsreizen en van omgeving Antwerpen, werkzaam in het onderwijs...Voel je hier iets voor?? laat mij iets weten!!

Nog vermelden dat ik het boekje Camino Del Cid zou volgen en rond 20/07/2010 zou vertrekken. Alles is natuurlijk bespreekbaar...

Koen
hallo koenisa. Al gezelschap gevonden? ik heb wel interesse! Had eerst plannen om naar venetie te rijden, maar indien ik geen reisgenoot vind wil ik ook wel naar spanje. Zolang er maar zon is :)

ik ben 27, v uit gent
Hallo Isabelle

Neen nog niemand gevonden. Ik heb ondertussen bij Ryanair een vliegticket geboekt voor de 20ste juli naar Pau om van daaruit nr Spanje te fietsen richting Valencia (camino del Cid). Terugticket heb ik nog niet geboekt. Indien interesse laat ik je wat meer details weten.

Groetjes
Koen