Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsfilmpje Kazachstan & Kyrgyzstan - Forum Wereldfietser

Fietsfilmpje Kazachstan & Kyrgyzstan

Hallo allemaal,

september 2009 hebben we gefietst in Kazachstan & Kyrgyzstan. Ook nu hebben we een film gemaakt van de fraaie landschappen waar we doorheen fietsten. Een rondje van 1500 km vanaf Almaty naar Karakol, Naryn, Bishkek en terug naar Almaty.

Dus licht uit, geluid aan, full screen klikken (misschien eerst even op pauze zetten om een stuk te laden) en 3x je schermdiagonaal afstand houden. Veel plezier.

Afbeelding

filmpje
Prachtig.


Ik wil fietsen!
Mooi hoor!
Gaafffffff!!!!!!!!!!! die intro met die muziek 8)
Mooi hoor dat filmpje in het topic zo. Hoe doe jullie dat Dennis en Marijcke?
Niet vergeten toe te voegen aan http://www.vimeo.com/groups/wereldfietser! :wink:
Het is een .gif-bestandje. Oftewel: een aantal jgp's achter elkaar in 1 .gif-bestand. .gif is ook een afbeelding, dus kan het hier mooi weergegeven worden. Slim!
Prachtig!! Erg mooi gedaan!

Gee
Fantastisch!
Lijkt het niet iets om dit op TV geplaatst te hebben? Zie het volgende:

Voor een nieuw televisie-programma (Nederland 1) is tv-producent Nachtzon Media op zoek naar reizigers!

Ben jij momenteel op wereldreis, werk je in het buitenland of ben je om andere redenen ver weg van huis? Lijkt het je leuk als er een reportage wordt gemaakt over jouw leven in het buitenland en je thuiskomst? Sta jij in de eerste maanden van 2010 weer op Nederlandse bodem? Neem dan contact op met Nachtzon Media en mail naar nachtzonmedia.nl of bel: +3135-6221100. Misschien zien we jouw avonturen dan in 2010 op TV!
http://waarbenjij.nu/Nieuws/?&module=home&page=news

Wim
Hartstikke mooi ,ik heb er van genoten. :o
Zo kan je eindelijk je vakantie en fiets gevoel overbrengen op vrienden en familie.
Denk dat ik ook maar een videocamara ga kopen : :idea: :D
Dirk
Prachtig!

Mooie beelden, goed gefilmd, professioneel gemonteerd en met 'once upon a time in the west' kan het niet meer stuk.

Bedankt voor de moeite en het delen hier!
Ja, heel leuk om naar te kijken!

Heel herkenbaar, ik krijg meteen weer heimwee!

Mooi in elkaar gezet, goeie muziek! Ennio M... altijd mooi!
Mooi zeg!

Bedankt dan we mochten "mee-"fietsen.
Bedankt allemaal voor de overweldigende reacties. We zijn erg blij dat er van de film genoten wordt.

Dennis & Marijcke
Ik wil ook ook ook!

(Maar ja, de kinderen he.)

Prachtig!
Dank je Dennis en Marijcke voor het mee laten genieten! Heerlijk!
Eén van de beste video's op het gebied van fietsvakanties, zeer goed gedaan!
Inderdaad een erg mooie filmpje. Altijd al een gebied waar ik naar toe wil.
Heel mooi gemaakt en zeker als je het op je breedbeeld tv bekijkt in dat mooie nieuwe filmformaat op HD. Smullen!
Krijgen we op de volgende WF-beurs een echt fietsfilmfestival?

Voor wie meer wil zien van dit fantastische fietsland, zie: Kyrgizië en Tadjikistan (2008)
De Fries zegt: Heel mooi gemaakt en zeker als je het op je breedbeeld tv bekijkt in dat mooie nieuwe filmformaat op HD. Smullen!

Krijgen we op de volgende WF-beurs een echt fietsfilmfestival?

Das een leuk idee dat fietsfilmfestival! Maar voor die tijd kan iedereen die fietsfilms wil zien en maakt naar
De videogroep van de Wereldfietser op Vimeo gaan. 81 Leden afkomstig van wel 10 landen en maar liefst 259 filmpjes 8)

Binnenkort verwacht nog een film uit Kirgizië en Kazachstan door Fietsjunk Ellen van der Zwan!

dik5 schreef:Denk dat ik ook maar een videocamara ga kopen : :idea: :D
Dirk


Dirk, Ik zou me gelijk aanmelden bij de Wereldfietsergroep en een camera kopen :wink: