Additionally, paste this code immediately after the opening tag: De eerste keer - Forum Wereldfietser

De eerste keer

Ik heb op de beurs in Rotterdam een presentatie gegeven over wat je nodig hebt als je de eerste keer op fietsvakantie gaat. Het idee was te kijken wat je kunt gebruiken van wat je al hebt (het hoeft misschien allemaal niet zo duur te zijn), en wat de beperkingen daarvan eventueel zijn. Dit heb ik nu uitgeschreven en het staat inmiddels hier: http://www.wereldfietser.nl/images/stor ... kantie.pdf Er zitten nog wat tikfoutjes in die ik er uit zal halen, maar als mensen nog verdere suggesties hebben van wat besproken zou kunnen worden maar nu is weggelaten dan hoor ik het graag in een PB.
Wim
Hieraan willen wij, Ingeborg en Ronald nog toevoegen dat we speciaal voor beginners een tocht organiseren in Nederland. En wel van 30 april t/m 9 mei. De bedoeling is dat we gaan fietsen van Maastricht naar Groningen, min of meer volgens de route zoals beschreven in het gidsje "Het Fietserpad" De afstand is ongeveer 600 a 650 km. Uiteraard kamperen we en in principe koken we ons potje op de camping. Binnenkort komt op de site bij het hoofdstukje activiteiten, beginnerstocht, meer informatie.
Inmiddels staat er een verbeterde versie van mijn tekst, met op verzoek van enkelen hier ook nog wat extra informatie over de rest van de uitrusting. Ook vanaf de wiki wordt er nu naar deze tekst verwezen. Wie nog suggesties heeft hoe dit verhaal beter kan is van harte welkom.
Wim