Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen naar Rome met Benjaminse of Rietsma in 2010 - Forum Wereldfietser

Fietsen naar Rome met Benjaminse of Rietsma in 2010

Hallo,

Ik (man 47 jaar) ben van plan om volgend jaar in juli in 4 weken naar Rome te fietsen met de route van Benjaminse of Reitsma, voorkeur Benjaminse.
Ik hou van kamperen en de dag te nemen zoals hij komt. Ben eerder naar Ventie, M-zee en Spanje gefietst.
Wie wil er mee om te genieten van een mooie tocht. Ik kom zelf uit Sneek en zou het leuk vinden om samen met iemand anders deze tocht te gaan fietsen.

Vindt je dit ook leuk laat het me dan weten.

Groeten,
Joop
Dag Joop,

Kun je eventueel ook in mei of juni naar Rome fietsen. Juli is mij te warm en bovendien heeft mij zoon dan ook schoolvakantie. En Rome is nog net wat te ver voor hem. Hij is 8 jaar. Zelf heb ik nog geen serieuze fietsvakantie-ervaring. Ik ben 42 jaar.

Durk
Hoi Durk,

Kan alleen half juli vertrekken ivm met werk.
Ik trek er 4 weken voor uit en ga terug met het vliegtuig.

groet,
Joop
Hallo Joop,

Helaas heb ik maximaal drie weken vakantie, maar ik kan wel vanaf half juli. Ik zou dus eventueel een deel van de route mee kuinnen fietsen. Ben 48 jaar en heb vorig jaar de Benjaminse route naar Parijs gefietst.

Misschien kunnen we wat heen en weer mailen over je plannen.

Groet,
Peter