Blanche schreef:Ziet er inderdaad lekker fris uit! Complimenten!
Een puntje, recente bijdragen aan het forum zou ik op een meer opvallende plaats zetten. Als ik nu op Forum druk zie ik alleen de categorien en ik moet op de voorpagina helemaal naar beneden scrollen voor de nieuwtjes. Ikzelf maak maar een nieuwe shortcut aan op mijn pc maar of nieuwkomers deze knop snel vinden?
Bedankt voor de complimenten. Alle kritiek is welkom en we zullen kijken wat er bijgeschaafd kan worden om de site beter en gebruiksvriendelijker te maken. Overigens is er een
feed in dit forum die je kunt gebruiken om de laatste berichten mee te ontvangen. Waarschijnlijk zie je dit icoon nu ergens in je browser:
Daarmee kun je je, door hem open te klappen met het pijltje wat er naast staat, op de feed abonneren en wordt er in een werkbalk een koppeling naar dit forum aangemaakt. Dit is per browsertype verschillend maar als je er even mee speelt wordt meestal wel duidelijk hoe het werkt. De toetscombinatie
Alt-J zou moeten verraden (in Internet Explorer) waar het knopje zit als je het niet direct ziet staan. Ik geef toe dat de knop met de link naar de actieve onderwerpen wel iets prominenter aanwezig mag zijn.