Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santos travelmaster 26" alu belt drive - Forum Wereldfietser

Santos travelmaster 26" alu belt drive

Ik heb me Santos TM 26" alu inmiddels 6 weken in bezit en hij rijd als een zonnetje, wat een wereldfiets . Ik heb hiervoor een koga randonneur gehad,maar deze kan er niet bij in de schaduw staan . Echt ik ben er 100% tevreden mee. Robert en alle medewerkers van Santos een dikke duim van mij. Jammer dat ik hem niet mee kan nemen wereldfietsbeurs zondag 29 november in Rotjeknor .

Groeten Erick Morsink
Erick, wat voor banden heb je er eigenlijk onder zitten?

Ennuh . . . we hebben natuurlijk een foto nodig van de fiets. :P
Afbeelding
Met voorvering neem ik aan? :D
Vraagje.... is er door Santos op jouw nieuwe Travelmaster beltdrive ook een zgn. "Snubber" op de achterbrug van de fiets gemonteerd ??
Zelf heb ik een van de eerste Santos beltdrive travelmaster fietsen en bevalt het systeem me prima.
De riem is nog nooit over het tandwiel versprongen ..... maar de fiets staat ook al 3 maanden stil :lol:
Ik ben alleen wel benieuwd hoe en of de eerdere fietsen i.v.m. de garantieperikelen rondom de Rohloffnaaf/riemaandrijving worden gemodificeerd.
Navraag bij mijn fietsenmaker heeft me nog niets opgeleverd.

Groet, Gerard
Je fietsenmaker heeft 'm geleverd, hij geeft de garantie... :wink:
Ik heb er een snubber op zitten maar geen vering.De banden Swalbe Supreme. Ik wil wel een foto van mijn fiets op de site zetten maar weet niet hoe ik dit moet doen.Leo kan ik de foto naar jou sturen dan mag jij hem op de site zetten.