Additionally, paste this code immediately after the opening tag: My Tibet-video - Forum Wereldfietser

My Tibet-video

Dag almal,

ek het pas van 'n fantastiese fietstoer in Tibet teruggekeer - 3 weke van Lhasa na Kathmandu.

Hier's 'n video van my toer op YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=0H499lSRu_g

Ons was 8 bikers van regoor die wêreld (7 lande! en een was van Holland...) wat op 'n advertensie in crazyguy gereageer het. Na 'n paar weke se maniese emails, het ons net 2 dae voor ons toer afgeskop het in Chengdu bymekaargekom. Blitsig almal leer ken, en toe na Lhasa vir 'n avontuur van 'n leeftyd.

Kyk en geniet.

Nokka
Mooie video, Nokka!

Het moet een heel indrukwekkende tocht geweest zijn. Tibet staat zeker nog op mijn verlanglijst... :wink:

Als je de video ook naar Vimeo kunt uploaden, dan kun je het toevoegen aan de Travelling the world on a Bicycle-groep !

Daar staan nóg meer fietsreis-video's... :D

Robertjan
Leuk filmpje, en best wat asphalt zie ik, dat is mooi om te weten.

Deze route staat ook op mijn wensen lijst, maar dat zal nog even duren, eerst weer een wat dagen en geld sparen:), en misschien dat het tegen die tijd makkelijker te regelen valt :cry:
heel leuk filmpje, Nokka! Hebben jullie lang gereden over die 1154KM? Hoe was het om de fietsen mee op de trein te nemen (moest je dat bv. lang van te voren reserveren)? Welke periode hebben jullie die tocht gemaakt? Het weer alleszins schitterend :)
Dag,

Ons het in September gegaan - 3 weke se biking van Lhasa na Kathmandu. Ons kon vinniger getrap het, maar nie almal in die groep was ewe fiks nie...

Die trein was 'n nagmerrie. Die reisagent in Chengdu het vertel don't worry, there'll be a seperate coach for all your bikes. En toe ons by die stasie kom, was daar nie so 'n treinwa nie. Ons moes al die fietse uitmekaar haal, en saam met ons in die trein indra. In die video is daar 'n foto van ons kompartement vol panniers en fietswiele...

Groete
Nokka
Hallo Nokka,

Gaaf fillumpie! Heel inspirerend!!!
Alleen op youtube, dat is jammer...
Als je je verveel zet hem op Vimeo.com en daarna bij alle andere fietsfilmpjes: http://vimeo.com/groups/wereldfietser/videos

Groeten,

John.