Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wintertrektocht 15 t/m 17 januari 2010. - Forum Wereldfietser

Wintertrektocht 15 t/m 17 januari 2010.

De eerste trektocht in het nieuwe jaar; een echte klassieker waar altijd veel belangstelling voor is.

Vrijdag 15 januari. (ca. 35 km.)
We verzamelen vrijdag tussen 12.00 en 13.00 uur bij Koert. Broodjes en koffie/thee staan klaar.
Om 13.00 uur vertrekken we voor een alternatief 'Rondje Amsterdam'. Koert zal ons het moderne Amsterdam laten zien zoals maar weinigen dat kennen. Tegen 17.00 uur strijken we neer op Camping het Amsterdamsebos, http://www.campingamsterdamsebos.nl. Hier eten we een gezamenlijke boerenkoolmaaltijd. Daar hoef je niets voor mee te nemen.

Zaterdag 16 januari. (ca. 60 km.)
Vertrek om ca. 10.00 uur.
Deze dag fietsen we langs (hopelijk stijf bevroren) plassen en rivieren door het Groene (hopelijk witte) Hart naar Rijnsburg, waar we de nacht doorbrengen op Camping de Koningshof, http://www.koningshofholland.nl. Kosten € 7,50 p.p.p.n. Voor wie wil, kunnen we 's avonds ergens wat gaan eten.

Zondag 17 januari. (ca. 50 km.)
Vertrek om ca. 10.00 uur.
Via de duinen en de Geniedijk door de Haarlemmermeer fietsen we weer op Amsterdam aan waar we om ca. 15.00 uur aankomen.

Camping het Amsterdamsebos en de Koningshof hebben een groepsruimte waar we gebruik van kunnen maken. Het sanitair is verwarmd. Wanneer je gebruik wil maken van de trekkershutten, dan regel je dat zelf.
Je kan ook één of twee dagen meefietsen.
De formule is 'low-budget'. Gemeenschappelijke kosten voor camping en boerenkoolmaaltijd worden hoofdelijk omgeslagen.
Onnodig om te zeggen dat je kleding en kampeeruitrusting winterproof moeten zijn. Heb je weinig ervaring met kamperen in de winter, kijk eens op http://www.hiking-site.nl/themas/thema_2004-12-01.php.

Voor nadere bijzonderheden zie het forum.
Hoi Koert,
In de akiviteitenkalender staat 23-24 januari gepland voor de wintertrektocht en deze datum is ook genoemd in de kalender van het blad.
Het is dan ook dit weekend dat ik vrij heb gevraagd op mijn werk.

Is er een vergissing gemaakt of blijft het 16-17?

Groet, Marjan.
Marjan,
Helaas is het weekend een week naar voren geschoven en verkeerd in de agenda terecht gekomen. In de website zal dit veranderd worden. Hopelijk lukt het je nog je vrije weekend te ruilen met een collega.
Groetjes, Koert.
Koert, dank voor je antwoord.
Ervan uitgaande dat ruilen lukt geef ik ons graag op.
Klinkt erg goed Koert!
Ik laat je in januari weten of ik het eindelijk eens aandurf, zo'n wintertrektocht 8)

Blanche
Ik wil wel, maar een slag om de arm lijkt me niet onverstandig...
Wim
Klinkt goed Koert!
Ik zal m'n best doen om (vanaf vrijdag avond) erbij te zijn!
Zie je woensdag op de Berlagebrug om 1900 uur voor de rondje Amsterdam!
James
Ik wil me graag opgeven, maar ik ken je emailadres niet, Koert. Waar mag ik de aanmelding heensturen? Ik kom al op vrijdag.
Blanche schreef:Klinkt erg goed Koert!
Ik laat je in januari weten of ik het eindelijk eens aandurf, zo'n wintertrektocht 8)

Blanche
Blanche, doe je naam eer aan en neem een sneeuwtapijtje mee.
Koert.
Marc v G schreef:Ik wil me graag opgeven, maar ik ken je emailadres niet, Koert. Waar mag ik de aanmelding heensturen? Ik kom al op vrijdag.
Beste Koert,
Ik doe mee met de komende wintertrektocht.
René de Lange
Dag Winterwereld-ijsberenfietsers,

Nou de 2 voorgaande afleveringen van de wintertocht waren nou niet bepaald ijselijk :shock:

Gewoon weer proberen dus.
Koert ik doe graag mee.

Stuur je wel even een mail.

Groet

Jans
Koert Schouten schreef:Blanche, doe je naam eer aan en neem een sneeuwtapijtje mee. Koert.
Weet je Koert, schrijf Douwe en mij maar bij! Lekkere overgang na Marokko :? Ik laat tegen die tijd nog wel even weten of we vrijdag of zaterdagochtend aansluiten. By the way, zo'n twee weken geleden 'fietste' we al over een sneeuwtapijtje in Tsjechië.


Afbeelding
Foto Marianne de Ruijter
Blanche,
Met zo'n prentje komen we al een beetje in wintersfeer.
Het gaat ook hard met de aanmeldingen; bekenden en minder bekenden. Gezelligheid troef dus :) .
Koert.
Koert,

Het winter-paal-kamperen is ons vorig jaar zo goed bevallen dat we nu zoiets ook wel eens meerdaags-fietsend willen proberen. In ieder geval zijn er nu ook twee Brabanders aanwezig. Ik stuur je nog een bevestigende mail op je privé-adres.
Met Oudjaar stonden Sander en ik wel voor paal, na het ontdekken van een tentje met een stelletje op een plek waar toch echt een paalkampeerplaats moest zijn (maar er niet was)... :lol:
Ik zal kijken of ik erbij kan zijn, maar ik verwacht eerlijk gezegd van wel. Ik zal verrast zijn als ik voor die tijd een baan heb... :roll:
@Robertjan

Dat stelletje heeft zich zojuist aangemeld ...
Nog even warmfietsen voor de Wintertrektocht?
Dat kan op woensdagavond 2 december en woensdagavond 6 januari met het Rondje Amsterdam. Om 19.00 uur vertrekken we vanaf de Berlagebrug en om uiterst 22.00 uur zijn we daar weer terug.
Koert.
:lol: :P :D Nou Koert, als dit winters weertje nog even blijft...misschien een dipje in het midden...en dan de Wintertrektocht en de Elfstedenschaatstocht :evil: :twisted:
Misschien zijn er nog mensen die zich willen voorbereiden door op oudejaarsavond mee te gaan? :wink: