Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Samsung-gsm werkt op zonne-energie - Forum Wereldfietser

Samsung-gsm werkt op zonne-energie

Laat ik nu net een nieuwe en zeer goedkope gsm hebben gekocht, maar anderen hebben hier misschien wat aan.

http://www.zdnet.be/news/108325/samsung ... e-energie/

Willem
Dat lijkt me echt ideaal voor de vakantiefietser. Een gsm was tot nu toe het enige electronische apparaat dat ik bij me had. Het is best lastig het ding steeds opgeladen te houden, en dit is dan een uitkomst. Hij kan nog niet mijn smartphone vervangen, maa rik heb al wel ontdekt dat je daar onderweg ook niet veel aan hebt: zodra je hem als gps, mp3 speler of webbrowser gaat gebruiken is de accu leeg voordat je met je ogen hebt kunnen knipperen.
Wim
Ik zag dat LG ook met zo'n soort toestel komt.
Zie linkje
Ik heb deze Samsung een paar weken geleden aangeschaft ter vervanging van m'n multifunktionele drie-keer-opladen-in-de-week-telefoon. Ik heb de zonnecellen nog niet uitgebreid getest maar het werkt (mag je ook wel verwachten). Verder is een prima toestel voor het geld (50 euro). Het ingebouwde zaklampje is ook erg handig.

mvg,
Niels
wwwillem schreef:Laat ik nu net een nieuwe en zeer goedkope gsm hebben gekocht, maar anderen hebben hier misschien wat aan.

http://www.zdnet.be/news/108325/samsung ... e-energie/

Willem
Zonnecellen monteren op een ding wat je in principe in je zak steekt? Lijkt me een vrij perverse applicatie
m-gineering schreef:Zonnecellen monteren op een ding wat je in principe in je zak steekt? Lijkt me een vrij perverse applicatie
Dat wordt verplicht kamperen en op tijd stoppen om hem aan het eind van de middag een uurtje in de zon te kunnen leggen (levert 8 minuten bellen op, volgens de specificaties). Maar ja, dan kun je hem natuurlijk net zo goed een kwartiertje aan de stroompaal hangen. Heb je meestal wel een CEE-stekker met verloop nodig, maar die had je toch al bij je voor het opladen van je fototoestel, je GPS, je videocamera, je MP3-speler en je netbook...