Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen

Beste Martin, Marten, Wim, Hans,
Wanneer komt er een rondje Groningen?
Fiets Marten eigenlijk nwel eens ? Ik hoor hem daar nooit over

mario
Mario, ik denk niet dat ik Marten wil proberen bij te houden.... Ik ben vanmorgen net een tochtje wezen maken in noord Drenthe, en het was heerlijk en prachtig. Misschien is het inderdaad een goed plan. Ik zou af en toe wel willen.
Wim
Als er een rondje Groningen komt ben ik zeker eens van de partij!
Wim schreef:Mario, ik denk niet dat ik Marten wil proberen bij te houden.
Er al 10 dagen niet opgezeten, hele dag sleutelcursus wezen geven, en nu een biertje op: je zou een goeie kans maken ;)

Maar even practisch. Hoe ver, door de week met lampjes of weekend? Gaat Bert ook mee? Wie nog meer?
Door de week van 20.00-22.00 zou best leuk zijn (lampjes heb ik). Zondagmorgen is ook niet verkeerd, bijvoorbeeld van 9-12. Dat zou dan zonder licht op de racefiets kunnen.
Wim
Er gaat niets boven Groningen!
Als ik kan, dan kom ik naar het hoge noorden.
Hoe staat het met de afdelingen Baflo, Westernieland, Leek en Haren?
Wie volgt? Rondje Maastricht olv Leon?

Rutger
Ik kom net binnen van... een etappe van Rondje Groningen? Wij zijn vandaag van Hoogkerk naar Eenrum gefietst. Totaal 123 km, wel wat veel voor mij op één dag maar omdat ik in mijn eigen bed kan slapen, wil dat wel.
Het totale rondje Groningen is een ANWB bewijzerd route van 450 km. Iets te lang lijkt me.

Maar om terug te komen op j eonderwerp. Ik wil dat best wel eens (mede) organiseren.
En, hoeveel potentiele liefhebbers hebben we? Of moeten we gewoon maar eens beginnen?
Wim
Met 3 jonge kinderen, eigen bedrijf en een aantal andere 'hobbies' heb ik geen zeeën van tijd. Maar het lijkt me best wel leuk om een keer een rondje te maken.

Groet
Eric
's avonds is het voor mij geen probleem, meestal niet in elk geval, dus dan zou ik wel kunnen. Zeker als het van bijvoorbeeld 20.00 tot 22.00 uur zou zijn.
Acht uur is voor mij ook wel te doen...

Groet
Eric
Moi,

net dit weekend voor het eerst meegeweest met de wereldfietsers. Bert zei al iets over ee rondje Groningen. Bedoelen jullie dan een regelmatig terugkerende activiteit van enkele uren, of meer in de trant van een weekend?
's Avonds fietsen met lampje heeft niet mijn voorkeur, ik fiets liever met zon licht!
Op een zaterdag- of zondagochtend?

Ik lees het wel weer!

groeten van Ellen
Hoi,
Ik heb even geen initiatief genomen omdat ik grieperig ben. Ja 's avonds is waar we hier vooralsnog op uit kwamen omdat iedereen het druk lijkt te hebben. De zaterdag is mij voor mij elk geval erg moeilijk omdat de kinderen dan allerlei sportwedstrijden hebben, en er ook nog eens boodschappen gedaan moeten worden. Af en toe een zondagochtend zou ik heerlijk vinden. Maar voorlopig lijkt door de weilanden en de bossen fietsen in de vroege avond mij ook wel wat.
Wat vinden de anderen?
Wim
In de avond lukt mij gewoon niet omdat ik ook nog met de reistijd van Baflo naar Groningen en terug zit.

Wat ik wel een keer wil organiseren is op een zondagochtend, vanaf het station in Groningen, richting het noorden. Kleinere, leuke , fietsvriendelijke weggetjes. Koffie in Baflo en dan weer via een andere route terug naar het station in Groningen. Totaal iets van een 60 km. Tempo rond de 20 km/uur.

Ik vind wel dat er dan minimaal 5 fietsers mee moeten gaan.
Hoi Hans,

Dan ga ik in elk geval met je mee.
Nu die andere drie (minimaal) nog.

Groetjes,

Sietse
Ben ik ook voor in (fahankelijk van de datum, natuurlijk).
Wim
Het maakt mij niet uit, ben trouwens wel een redelijk weer fietser, als er flinke regen wordt voorspeld blijf ik thuis.
Hoi,

ik sluit me helemaal bij Paul aan!
Ik kan in ieder geval op 18 of 25 oktober, en voor de hele snelle beslissers, ook al morgen 4 oktober ;-)
Ik hou de berichten in de gaten.

Ellen