Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gouden Rohloffnaaf, wie biedt? - Forum Wereldfietser

Gouden Rohloffnaaf, wie biedt?

Ik bied 1 euro!
Robertjan schreef:Ik bied 1 euro!
Hoho! Voordat iemand 2 euro biedt: er staat vergoldet en dat betekent verguld, niet gemaakt van goud. :wink:
Leon
Aanpassing:
Ik bied € 0,01 ! Wie biedt minder? :lol:
IK heb gehoord dat er R-naven komen met 36 spaken. Weet iemand hier meer van.

mario
Robertjan schreef:Aanpassing:
Ik bied € 0,01 ! Wie biedt minder? :lol:
Ik wil geld toe :wink:.
mario schreef:IK heb gehoord dat er R-naven komen met 36 spaken. Weet iemand hier meer van.

mario
Meneer Rohloff zei recentelijk tijdens zijn voordracht bij de vakantiefietser in de Westerstraat dat 32 spaken meer dan voldoende is.
De naaf is namelijk voor heavy duty ATB gebruik ontwikkeld en zwaarlijvige Duitsers hebben die naaf tot in den treure getest.

John.
De laatse nieuwtjes voor 2010 van Rohloff kun je hier zien:

http://www.vakantiefietser.nl/200909/de ... voor-2010/

(inclusief een leuke foto onderaan :oops: Gelukkig kan Carla erom lachen)
Eric Schuijt schreef:De laatse nieuwtjes voor 2010 van Rohloff kun je hier zien:

http://www.vakantiefietser.nl/200909/de ... voor-2010/

(inclusief een leuke foto onderaan :oops: Gelukkig kan Carla erom lachen)
Eric,

Die toevoegingen aan de fietstassen lijken me handig. Moet je hiervoor nieuwe kopen of kunnen ze ook aan een bestaande fietstas bevestigd worden?

Overigens lijken die toevoegingen die jij in handen heb ook aardig maar ik denks dat ze niet in de tassen passen :wink:
Uiteindelijk voor de, naar mijn mening, vriendelijke prijs van slechts € 5.100,-.

Zie hier.
Nou, veel plezier met dat hebbedingetje. Wat zal hij er mee gaan doen, ophangen in zijn winkel?

Als hij er mee gaat rijden, moet hij wel uitkijken voor de modderpoelen. :twisted:
Ik kom nergens iets tegen dat de koper een winkel zou hebben? Zou hij die winkel dan ook op het eiland Man hebben?
Robertjan schreef:Ik kom nergens iets tegen dat de koper een winkel zou hebben? Zou hij die winkel dan ook op het eiland Man hebben?
Ik ook niet. Maar ik probeer me voor te stellen waarom iemand zoiets wil kopen. Het gebeurt vaak dat dergelijke artikelen worden gekocht door winkels.