Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe route in Nederland: het Pieperpad! - Forum Wereldfietser

Nieuwe route in Nederland: het Pieperpad!

Het Pieperpad is een nieuwe fietsroute en ook een duizend kilometer lange 'ode' aan de biologische aardappel. Het Pieperpad voert van de Friese naar de Zeeuwse klei, langs biologische aardappelvelden en boerderijen, door bijzondere landschappen, dorpen en stadjes. Onderweg kun je in restaurants onderweg smullen van biologische aardappelgerechten. Je kunt ook op adem komen in één van de landelijk gelegen Bed & Breakfasts. En... elke Pieperpad 'pionier' die minstens één traject fietst, maakt kans op een jaar lang gratis biologische aardappels.

Voor meer informatie: http://www.pieperpad.nl/
Jammer dat er niets staat over hét aardappelland bij uitstek, waar men de meeste verschillende soorten aardappelen heeft.
Ik vraag me ook af of daar niet al eerder een biologisch ras aardappel uit is voortgekomen...

Leuk initiatief natuurlijk, maar ik vraag me af of er veel gegadigden zullen zijn om deze route te fietsen. Te meer daar men liever routes met paaltjes volgt, of tegenwoordig steeds meer op de GPS. Dan is zo'n ANWB-boekje maar ouderwets.