wat is uw advies bij aankoop garmin 60 csx te bevestigen op koga signature met multigrip leder stuur: de standaard fietssteun van garmin (010-10454-00-60) of de ram mount
moet ik nog ergens aandenken bij aankoop van en garmin en steun of ehh..
is et dat.
daarnaast volgend vraagstuk : heb zelf reeds voor ander voertuig een garmin streetpilot 2610 met op de computer en apparaat de software mapsource/citynavigator v8 : niet centraal geregistreerd. unlockcode zit wel in apparaat
ben ik nu verplicht bij aankoop van 2e apparaat: in deze de garmin 60 csx ook weer geld te steken in aankoop citynav. of is er een " handigheidje"
en kan ik op een en dezelfde computer software etc voor 2 verschillende apparaten
hanteren. zonder problemen. -waar moet ik aan denken
wat is uw ervaring inzake bovenstaande ??
cq tips
bij voorbaat DANK
gr. Wim a. te h. alias der gries doef
moet ik nog ergens aandenken bij aankoop van en garmin en steun of ehh..
is et dat.
daarnaast volgend vraagstuk : heb zelf reeds voor ander voertuig een garmin streetpilot 2610 met op de computer en apparaat de software mapsource/citynavigator v8 : niet centraal geregistreerd. unlockcode zit wel in apparaat
ben ik nu verplicht bij aankoop van 2e apparaat: in deze de garmin 60 csx ook weer geld te steken in aankoop citynav. of is er een " handigheidje"
en kan ik op een en dezelfde computer software etc voor 2 verschillende apparaten
hanteren. zonder problemen. -waar moet ik aan denken
wat is uw ervaring inzake bovenstaande ??
cq tips
bij voorbaat DANK
gr. Wim a. te h. alias der gries doef