In het blad (nr 2-09) lees ik dat het nazomerweekend op 29-30 augustus is in Harskamperdennen - where ever that may be.
Oh, dat is een kampeerterrein in Kootwijk op de Veluwe. Op de Harskamperdennen, dus....
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Iris-in-Zwolle schreef:Wie organiseert het nazomerweekend? En hoe ziet het programma met name voor vrijdag eruit?
Nee, ik ben niet ongeduldig maar ik ben dan net terug van vakantie, kom zelfs misschien meteen door (heb dan nog een computer gezien) en wil wel graag weten hoe dat gaat op de camping. Is er een plek gereserveerd voor 'ons'? Komt iedereen 's ochtends en wordt er overdag samen gefietst? Of komt iedereen pas 's avonds?
Helaas,Rutger schreef:Helaas kan ik er niet bij zijn, want dan ben ik aan het fietsen in Tsjechie.
Cheers,
Rutger
wereldfietser sinds 1994
Bert, je maakt mij wel nieuwsgierig. Kan je een tipje van de sluier oplichten, of moeten we daarvoor wachten tot je op het weekend dit verhaal uit de doeken doet ?bert sitters schreef:Zij werd later moeder van de eerste wereldfietsersbaby eerste categorie. Eerste categorie houdt in dat de ouders elkaar hebben leren kennen tijdens een activiteit van de Wereldfietser.
jimvdberg schreef:Bert, je maakt mij wel nieuwsgierig. Kan je een tipje van de sluier oplichten, of moeten we daarvoor wachten tot je op het weekend dit verhaal uit de doeken doet ?bert sitters schreef:Zij werd later moeder van de eerste wereldfietsersbaby eerste categorie. Eerste categorie houdt in dat de ouders elkaar hebben leren kennen tijdens een activiteit van de Wereldfietser.
jim
Zo, je wordt al een echte artiest. Ik neem aan dat je je drumset op de fiets meeneemt?Eric Schuijt schreef:Zorgt de vereniging voor een podium, PA-installatie, kleedkamers? En op onze rider van mijn band (Airbag Mustard) staat dat wij een grote glazen schaal willen met alleen gele M&M's. Gaat dat lukken?