Additionally, paste this code immediately after the opening tag: buthan - Forum Wereldfietser

buthan

In het voorjaar 2010 willen we gaan fietsen van Buthan naar Nepal. Is er iemand die wat informatie heeft over Buthan?
Hoe kan bijvoorbeeld de verplichte begeleiding worden geregeld, hoe zit het met de overnachtings mogelijkheden, hoe zijn de wegen, is er een mogelijkheid om via Sikkim door te reizen naar Nepal. Kortom elke informatie is welkom
Diana
Weet je of fietsen in Buthan uberhaupt mogelijk is? Volgens mij is het een land wat behoorlijk op slot zit. Ik ken mensen die er geweest zijn en die moesten verplicht onder (dure) begeleiding rondreizen. Ik kan nog eens informeren hoe ze dat precies deden. Als jezelf vorderingen hebt geboekt hoor ik het overigens ook graag!

Groet,

Ies
Kijk even op de website van "De Vakantiefietser" http://www.vakantiefietser.nl
Eric en Carla hebben nog niet zo heel lang geleden in Bhutan gefietst, een reisverslag vind je onder Reisimpressies, Azie.
Een mailtje of PB-tje levert je waarschijnlijk ook heel wat informatie op.
(zo, Eric, mocht je niks te doen hebben... :lol: neem maar een negerzoen...)
Dag
Dank voor het antwoord, maar ik had het verslag van Eric al gelezen. Door zijn verhaal was ik juist enthousiast geworden. We wilden al heel lang naar Bhutan ( h staat nu wel goed), maar eigenlijk graag op de fiets. Dat bleek dus mogelijk. :lol: De onduidelijkheden blijven echter nog wel: hoe verplichte begeleiding te regelen, is het mogelijk om door te fietsen naar Nepal vanuit Bhutan, etc
Dag lijster,

Al even gekeken op:
http://www.spiceroads.com/bhutan/mystical_bhutan
Niet heel goedkoop en alles wordt geregeld... misschien niet wat je voor ogen had...maar op die manier kan je mogelijk Bhutan bezoeken met relatief weinig geregel.

Laat ons je verhaal lezen!
Vorig jaar is in vriendin van mij in Bhutan geweest.
Niet op de fiets maar wel alles zelf geregeld Snow Leopard. in Den Haag.
Zou hun eens bellen om te informeren wat en hoe je daar kunt fietsen,
groeten
nins
Dat zijn handige tips. Dank ervoor. Hier kunnen we mee aan de slag. Heb intussen wel wat sites bezocht en ben wat wijzer geworden. Bhutan is mooi, maar wel heeeeel duur. We gaan uitzoeken hoe de reis verder te plannen. In ieder geval veel sparen. :?