In onze zoektocht in de snoepwinkel naar een zomerbestemming zijn we al de hele wereld af geweest. Canada te druk in de zomermaanden, Georgië nog te onzeker qua veiligheid, Engeland met de Schotse eilanden misschien, Kirgizië een andere keer, Noorwegen misschien, Oekraïne misschien en Rusland misschien. Al dat leuke gezoek levert wel een grotere 'willen we nog es heen' lijst op Inmiddels zijn we aangekomen bij de volgende mogelijke zomer bestemming, eentje die al lang op de wensenlijst stond; Japan en wel Hokkaido het noordelijkste eiland van Japan. Onze eisen aan een zomer bestemming; lekker eten, natuur, vriendelijke mensen en niet te drukke wegen. O ja we hebben ruim vijf weken.
Route en bezienswaardigheden
Wie was er ooit en heeft (route)tips?
Wat moet je perse zien?
Waar zijn de mooiste kampeerplaatsen?
Andere tips zijn natuurlijk welkom.
Ik weet dat een freeware gps kaart in omloop is van Japan met Engelse vertalingen van de steden. Ik kan hem alleen nergens vinden. Tips waar ik die zoeken moet?
Alvast bedankt !!
Blanche
Route en bezienswaardigheden
Wie was er ooit en heeft (route)tips?
Wat moet je perse zien?
Waar zijn de mooiste kampeerplaatsen?
Andere tips zijn natuurlijk welkom.
Ik weet dat een freeware gps kaart in omloop is van Japan met Engelse vertalingen van de steden. Ik kan hem alleen nergens vinden. Tips waar ik die zoeken moet?
Alvast bedankt !!
Blanche