Leuke kwis: http://picasaweb.google.com/lh/explore#whereintheworld
Mijn record tot nu toe is iets van 1480 punten
Mijn record tot nu toe is iets van 1480 punten

Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Het doet me aan dat spelletje memory denken.De tovenaar schreef:Het gaat niet zo om de hoogte van de score, als je weer opnieuw begint krijg je vaak weer dezelfde fotos te zien. De hoogste score per plaatje is 1000 punten als je er exact 0km naast zit
Ik snap niks van die puntentelling, op een gegeven moment stopt de teller de scores erbij op te tellen, en blijf ik steken op 18honderdzoveel ook al zitten er een paar +900 tussenBlanche schreef:Tuurlijk gaat het om de hoogste score!!!!De tovenaar schreef:Het gaat niet zo om de hoogte van de score.
..zet hem op mannen
Volgens mij begrijpen wij elkaar niet helemaal Whave ....whave schreef:moet jij zeggen Blanche...Blanche schreef: ..zet hem op mannenBlanche schreef:Eerste spelletje al 1276 ! maar ik ga nog ff door
Een selectie van Panoramio foto's zou inderdaad mooier zijnMichael W schreef: Leuk spel, maar wat een baggerfoto's kom je tegen.
Jammer dat ze daar niet iets van een selectie op toepassen.
Het leuke van een waardeloze foto is dat er vaak meer informatie in zit dan je in eerste instantie denkt. Als je er langer naar kijkt en er over nadenkt blijkt ie steeds rijker te worden. Je moet een beetje zoals een detective denken die een misdrijf moet oplossen met nauwelijks aanwijzingen.Heado schreef:ik vind het waardeloos, ik krijg foto's van alleen wolken en een takje, of van 2 mensen met verder totaal geen herkenningspunt. Daar kan niemand wat mee.