Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Koninginnedagtocht 2009 - Forum Wereldfietser

Koninginnedagtocht 2009

Wordt er weer een tocht gereden op 30-04 dit jaar?
Ja, de lente trektocht vanuit Bergen op Zoom door Zeeuws Vlaanderen,

zie bij activiteiten in het hoofdmenu van de start pagina.

Leuk, maar ik denk dat ik zelf een rondje door de Ardennen/Eifel ga rijden als training voor mijn grote vakantie in Mei. Misschien met de trein naar Giessen en dan terug.
Hoi

Ik heb 2 maal geprobeerd mij op te geven voor de tocht maar de organisatrice (is dat NLs?) reageert niet.
Misschien een verkeerd emailadres?

Wie is het wel gelukt?

Dank
Anja
@ Anja Nee het is niet Nederlands om niet te reageren. Misschien is Anita op vakantie en reageert zij daarom niet, of is haar computer kapot? Het is trouwens niet echt gangbaar dat je je opgeeft voor een tocht bij de WF.

Voor de volledigheid, hier is de link naar de betreffende tocht. http://www.wereldfietser.nl/index.php?o ... 7&Itemid=1

Mooie tocht, ik kan er helaas niet bij zijn omdat ik elders een stuk zuidelijker verblijf. Ik hou me trouwens wel aanbevolen voor de gps tracks van deze tocht.

Veel plezier allen! 8)
Blanche schreef:Het is trouwens niet echt gangbaar dat je je opgeeft voor een tocht bij de WF.
Ik denk dat het voor de organisator wel handig kan zijn om te weten hoeveel mensen er komen. Bijvoorbeeld als er beperkt kampeerruimte is, als er in een jeugdherberg geslapen kan worden (pasen 2008), om te weten op wie je eventueel kunt wachten bij het vertrek of als er voor de hele groep gekookt wordt (Harskamperdennen). Maar in dit geval denk ik dat het niet zoveel uitmaakt of je je opgeeft of niet. Maar er staat (soms) natuurlijk niet voor niets Aanmelden bij .....
Vincent Schol schreef:
Blanche schreef:Het is trouwens niet echt gangbaar dat je je opgeeft voor een tocht bij de WF.
Ik denk dat het voor de organisator wel handig kan zijn om te weten hoeveel mensen er komen. Bijvoorbeeld als er beperkt kampeerruimte is, als er in een jeugdherberg geslapen kan worden (pasen 2008), om te weten op wie je eventueel kunt wachten bij het vertrek of als er voor de hele groep gekookt wordt (Harskamperdennen)
Precies! Bij de paastrektocht staat bv aanmelden wordt op prijs gesteld..

en over het Nederlands; ik denk dat Anja zich afvraagt of het woord ' organisatrice' Nederlands is.
Het kan goed zijn dat de organisatrice (dat bedoelde ik idd met goed NL) op vakantie is.


Voor mij is het de 1e keer dat ik meewil met zon weekend dus hoop je toch iets te horen. Onder anderen dat je je helemaal niet hoeft op te geven :)
dat wist ik dus niet.

Nou ja wacht dus ff af.

Dank in ieder geval voor de snelle reacties
Anita, was een maand op Cuba.
Het is wel de gewoonte, dat je je aanmeldt, dit i.v.m. het reserveren van de campings. Meestal krijg je niet direct antwoord op je aanmelding, vaak pas als de route uitgeprint kan worden. Maak je dus geen zorgen en kom gewoon naar Bergen op Zoom, je ziet dan vanzelf wel een stel fietsers, want er zijn al verschillende aanmeldingen.
Ik heb mij gewoon via email adres van Anita aangemeld en een response gekregen