?
Doel je op mijn weddenschapje? is niet fel.
De open vraag wat hij van het artikel vind? is dat fel?
En nee, ik hoef geen nieuw topic te openen, het past in de lijn van de draad. Reactie op reactie met daarop weer reacties, is toch niks mis mee.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:?
Nou die weddenschap was een gelopen race want je zag natuurlijk dat ik 5 minuten eerder nog een reactie had gepost...
Naar alle waarheid echt niet, het was misschien flauw van me om dat zo te schrijven maar andere keren ben je ( in mijn beleving ) er als de kippen bij om naar bronnen oid te vragen maar niet ingaat op artikel.peter de rijk schreef: ↑do 09 apr, 2020 18:58Nou die weddenschap was een gelopen race want je zag natuurlijk dat ik 5 minuten eerder nog een reactie had gepost...
Ik denk dat dit het wel prima samen vat, waar het probleem zit; je hebt 'de meute' en bepaalde 'wereldfietsers'.peter de rijk schreef: ↑do 09 apr, 2020 17:39...zolang je ervoor zorgt dat je de meute te slim af bent...
Alweer een interessante link. De presentatie van deze mevrouw komt logisch over. Wat je daarbij schrijft is redelijk in lijn daar mee. Wat mij betreft kan het door jouw ingebrachte woord "ophokken" beter vervangen worden door "voldoende afstand houden" , dat is even effectief voor de bestrijding en heeft grote voordelen boven onszelf letterlijk opsluiten. Maar dit terzijde, laat ik niet te veel elk woordje op een goudschaaltje wegen.math schreef: ↑do 09 apr, 2020 18:18Ik wil je vragen om goed naar deze video te kijken. Hij duurt 22 minuten en is in het Duits.
Deze mevrouw/arts legt helder uit waarom ophokken totdat de besmettingkans ver beneden 1 is, de enige zinnige remedie is. Tenzij er een werkzaam vaccin komt.
https://www.youtube.com/watch?v=3z0gnXgK8Do
Hoewel ik de communicatie in Nederland minder volg dan die in België ben ik er behoorlijk van overtuigd dat de overheid met 'het een frisse neus halen' niet lange fietstochten maken bedoeld wordt.Bert van Sprang schreef: ↑do 09 apr, 2020 16:59Frisse neus halen is nadrukkelijk toegestaan, dus regels svp correct citeren.
Hoewel ik de communicatie in Nederland minder volg dan die in België ben ik er behoorlijk van overtuigd dat de overheid met 'het een frisse neus halen' niet lange fietstochten maken bedoeld wordt.Bert van Sprang schreef: ↑do 09 apr, 2020 16:59Frisse neus halen is nadrukkelijk toegestaan, dus regels svp correct citeren.
Ik interpreteer het als Revanho. Een urenlange tocht valt ook volgens mij niet onder een frisse neus halen. Laat staan een dagelijkse tocht van uren. Letterlijk zegt Nederland:Revanho schreef: ↑vr 10 apr, 2020 09:32Hoewel ik de communicatie in Nederland minder volg dan die in België ben ik er behoorlijk van overtuigd dat de overheid met 'het een frisse neus halen' niet lange fietstochten maken bedoeld wordt.Bert van Sprang schreef: ↑do 09 apr, 2020 16:59Frisse neus halen is nadrukkelijk toegestaan, dus regels svp correct citeren.
Je valt af en toe in herhaling met dubbelposts...Revanho schreef: ↑vr 10 apr, 2020 09:32Hoewel ik de communicatie in Nederland minder volg dan die in België ben ik er behoorlijk van overtuigd dat de overheid met 'het een frisse neus halen' niet lange fietstochten maken bedoeld wordt.Bert van Sprang schreef: ↑do 09 apr, 2020 16:59Frisse neus halen is nadrukkelijk toegestaan, dus regels svp correct citeren.
En ook in de winkel en dus neuzenschap kom ik zo min mogelijk nu. Misschien is de vage omschrijving juist wel heel strategisch gekozen die door de een wat ruimer dan de ander wordt geïnterpreteerd. We moeten toch op een of andere manier ooit tot de vastgestelde groepsimmuniteit komen.CarlW schreef: ↑vr 10 apr, 2020 09:50"Een frisse neus halen" betekent in de neuzenwinkel een neus uit het koelvak kiezen, niet zomaar uit het rek.
Het is m.a.w. een bewust vaag geformuleerde aanbeveling die voor iedereen iets anders betekent en een flinke dosis hypocrisie in zich draagt. De virologen in charge zeggen unisono: "afstand speelt geen rol".
Afstand speelt geen rol? Welke afstand?CarlW schreef: ↑vr 10 apr, 2020 09:50"Een frisse neus halen" betekent in de neuzenwinkel een neus uit het koelvak kiezen, niet zomaar uit het rek.
Het is m.a.w. een bewust vaag geformuleerde aanbeveling die voor iedereen iets anders betekent en een flinke dosis hypocrisie in zich draagt. De virologen in charge zeggen unisono: "afstand speelt geen rol".
Die frisse neus is gewoon voor niet iedereen even nabij te vinden.Revanho schreef: ↑vr 10 apr, 2020 09:32Hoewel ik de communicatie in Nederland minder volg dan die in België ben ik er behoorlijk van overtuigd dat de overheid met 'het een frisse neus halen' niet lange fietstochten maken bedoeld wordt.Bert van Sprang schreef: ↑do 09 apr, 2020 16:59Frisse neus halen is nadrukkelijk toegestaan, dus regels svp correct citeren.
Ik citeer je grapje en borduur er op los, goh
Men wil er mee voorkomen dat besmettingen vanuit besmettingshaarden getransporteerd wordt naar nog tamelijk onbesmette gebieden.Bridgestone SM schreef: ↑vr 10 apr, 2020 10:11Voor de bedoelde uitwerking maakt het echt heel erg weinig uit of je die frisse neus om de hoek of op 100 km moet halen ...