Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Eerste Koga Miyata Signature op Bike Motion beurs - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Eerste Koga Miyata Signature op Bike Motion beurs

mario schreef:Hallo,

Ik ben ook de de beurs geweest, was bij de uitreiking van de fiets van Eric. Ik ben het met fietsjunks eens, was niet echt iets bijzonders. Voor Eric natuurlijk wel, want hij heeft er weer een fiets bij. Ik denk dat ik ook maar een boek ga schrijven :lol:



IK wilde wel een frame kopen bij santos, maar die worden alleen maar geleverd met een kris king balhoofd, wat de fiets weer stukker duurder maakt. Dan toch maar misschien een Snel alu of staal. Ik zal altijd wel een twijfelaar blijven.

Mario
Maare Kris king balhoofd..... veel beter kan je niet krijgen, dat is het geld dubbel en dwars waard. Vele malen beter dan een geintergreerd balhoofd zag op de site bij KOGA dat die Signature KS-TR28 ook een geintegreerd balhoofd heeft, jammer. Als daar wat mee gebeurt kun je je hele frame weggooien.

haike,

ben het helemaal met je eens, maar ik heb de laatste tijd al zoveel gekocht voor mijn fiets die ik aan het opknappenben, dat ik niet meer zoveel geld over heb, en dan is 600 voor alu of 700 euro voor de stalen versie best wel veel geld. Kan er natuurlijk ook later een kris king in laten zetten.


mario

mario schreef:haike,

ben het helemaal met je eens, maar ik heb de laatste tijd al zoveel gekocht voor mijn fiets die ik aan het opknappenben, dat ik niet meer zoveel geld over heb, en dan is 600 voor alu of 700 euro voor de stalen versie best wel veel geld. Kan er natuurlijk ook later een kris king in laten zetten.


mario
Dat zou ik dan zeker doen, lekker gaan fietsen met de fiets zoals die nu is, ondertussen doorsparen voor een Kk :wink: ik wou dat ik dat ook kon maar op mijn frame zit ook zo'n dom geintergreerd geval.