Zo gaat dat, kleine dingen gaan een eigen leven leiden.Meneer Zwijn schreef: ↑zo 16 apr, 2023 09:06Ik heb wel eens gelezen dat de twee oprichters eens even stage gelopen hebben bij Porsche,
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Zo gaat dat, kleine dingen gaan een eigen leven leiden.Meneer Zwijn schreef: ↑zo 16 apr, 2023 09:06Ik heb wel eens gelezen dat de twee oprichters eens even stage gelopen hebben bij Porsche,
Bij de specifieke manier van olie opzuigen bij de P18 is mijns inziens wél wat mis. De ruimte in het bakje wordt opgevuld door twee assen, 18 tandwielen, en 60 cc olie. Volgens mij is er verder binnen niet veel vrije ruimte meer over. Als je vervolgens de spuit er op zet (via de spuit, slang, en de het slangenpilaartje dat bij de set zit) en die 60 cc olie eruit zuigt dan creëer je een vacuüm in de bak en kan er volgens mij alleen lucht de bak in komen via de keerringen op de trap-as. Vuil wat daar eventueel aanwezig is trek je op die manier naar binnen.Meneer Zwijn schreef: ↑zo 16 apr, 2023 09:06Vaak wordt olie opgezogen ipv afgetapt, niks mis mee.
Er ligt nu niet direct slijpsel onderin dat bakje denk ik.