Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Hallo Javer,javer schreef:Zal ik zeker doen. Mag ik van je weten welke fiets(en) je op het oog hebt ?Digirebay schreef: 1 tip voor Javer. Maak een proefrit op de diverse modellen zoals eerder genoemd, mij heeft dat een stuk geholpen in het besluit dat ik ook nog moet nemen.
Persoonlijk zou ik dan kiezen voor de T1000. De specificaties zijn net iets beter en ik ga juist voor de wat bredere banden. Ik ben helemaal vergeten dat dit ook een kandidaat is en zo te zien ook nog een goede ook, zal ik zelf eens verder induiken.javer schreef:Bedankt voor je antwoord. Ben het met Wim eens dat het een dure route is, maar dat is je eigen keus. Zelf ben ik nog steeds enthousiast over de Rohloffnaaf maar niet in combinatie met een riem.
Mijn keuze voor VSF staat inmiddels vast allleen ik twijfel nog tussen de T900 en de T1000. Deze laatste is meer een reisfiets ook voor het ruigere werk (door de bredere banden) maar verder zijn de verschillen minimaal voor het prijsverschil van 300 euro (maal 2 is dus 600 euro !).
Afgelopen zaterdag onze huidige fietsen verkocht dus kon de kogel door de kerk. Wat blijkt nu, de levertijd bedraagt 2 maanden !
Volgens mij verkopen ze hier uit voorraad..javer schreef:Bedankt voor je antwoord. Ben het met Wim eens dat het een dure route is, maar dat is je eigen keus. Zelf ben ik nog steeds enthousiast over de Rohloffnaaf maar niet in combinatie met een riem.
Mijn keuze voor VSF staat inmiddels vast allleen ik twijfel nog tussen de T900 en de T1000. Deze laatste is meer een reisfiets ook voor het ruigere werk (door de bredere banden) maar verder zijn de verschillen minimaal voor het prijsverschil van 300 euro (maal 2 is dus 600 euro !).
Afgelopen zaterdag onze huidige fietsen verkocht dus kon de kogel door de kerk. Wat blijkt nu, de levertijd bedraagt 2 maanden !
Op de site van Santos staat een beperkt aantal kleuren. Er is nog veel meer mogelijk. De meeste Santosdealers hebben een stalenwaaier liggen met tientallen kleuropties voor de belettering. Erg leuk om mee te spelen.liz schreef:De belettering is inderdaad heeel belangrijk. Daarom kun je bij Santos kiezen in 4 stijlen en drie kleuren voor de belettering, zodat het goed bij de door jou uit 26 kleuren geselecteerde framekleur past.
Mooi hoor!!javer schreef:http://www.maxcycles.net/modelln.php?xn=4