Dan heb je een betere huid dan ik , ook op zo'n bankje (althans de roeitrainer) krijg ik klachten, zelf met twee kussentjes
Maar gelukkig met fietsen geen last van de (onder)rug (helaas op andere momenten wel)
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dan heb je een betere huid dan ik , ook op zo'n bankje (althans de roeitrainer) krijg ik klachten, zelf met twee kussentjes
Mwah, bij het roeien mag je bewegen. Probeer het eens op een kerkbankje. Dan moet ik met min lengte van 185 cm ingeklapt zitten op die kabouterformaat dingen en wordt dan nog geacht enigszins stil te zitten ook. trauma!
Niets moet. Het is slechts mijn mening dat een stuur op een sportieve fiets niet hoger moet staan dan het zadel. Fietst gewoon veel fijner. Op mijn Vittorio toerfiets staat bijvoorbeeld stuur 1 centimeter lager dan het (Brooks B17 dus lager is geen optie) zadel. Bij mijn carbonkel racert wel meer dan 10 centimeter. En ja, dan stap je na een lange rit wat lastig af Dan kraakt het hier en daar wat, maar echt vervelend vind ik dat niet. Je lijf heeft de briljante eigenschap zich na inspanning te herstellen naar een punt met meer conditie of spiersterkte dan voor de inspanning. Vaak fietsen dus, pijntjes in nek, rug of handen worden vanzelf minder.WimB schreef: ↑vr 04 jan, 2019 15:00Het zal bekend zijn ik ben geen wereldfietser. Altijd op een racefiets. Dacht en hoopte zoals waarschijnlijk veel leeftijd genoten misschien helpt het als je iets rechter gaat zitten. Kijk bij een toertocht hoe veel grijze koppies van hun fiets komen.
Van welke fiets zou het stuur centimeters omlaag moeten om rechterop te gaan zitten?
Ik heb even de vrijheid genomen om plaatjes uit het filmpje te halen en de fietsen nog eens netjes over elkaar heen te projecteren met de trapas als vast punt. Als je het bezwaarlijk vindt haal ik de foto weer weg.
Ik heb een vrij dunne en droge huid. Bovendien drie auto-immuunziekten. Psoriasis, Pernicieuze Anemie en Reumatoïde Artritis. Ik zou regelmatig Corticosteroïdenzalf moeten smeren en regelmatig Prednison moeten slikken. Maar dat is symptoombestrijding en erg slecht voor je lijf.