door
Gustaaf » do 08 nov, 2018 08:11
Die Klak , net of men met een ijzer hamertje tegen het frame klopt , normaal zou het kunnen zijn bij versnelling 12 denk , maar mijn eerste pinion had het al na 300 km en , 5 a 6 maal op 100 km in alle versnellingen , voelde het zelfs in de pedalen en was er zeker niet gerust in , mijn dealer heeft er dan een ritje mee gedaan terwijl hij het filmde en geluid opnam , vond het ook te fel en abnormaal , nog maar te zwijgen van de olielek aan de linkerkant van de trapas na 300 km , gebeld naar pinion waar een ( blondje ???) vertelde , och ....niet ongerust zijn , je kan gerust 10.000 km verder fietsen zonder probleem . En dat met een nieuwe fiets ??? mijn dealer heeft tot 3 maal toe de versnelling terug gestuurd via Santos. Bij pinion zegde men dat er druk werd opgezet en niets aan de hand was terwijl telkens weer bij het fietsen die olielek terug kwam en ook die felle klak , toen heb ik van mijn dealer een nieuwe pinion gehad na lang gezeur bij Santos . Ook deze heeft het klak geluid maar minder , zou niet mogen en denk dat niemand een reis aan een stuk van paar 1.000 km wil mee doen , had wel twee weken getest voor ik hem kocht maar toen voelde ik amper iets , verder moet ik eerlijk zeggen dat deze Santos/pinion geweldig fietst en belangrijk , dat ik geen rug en arm pijn meer heb ,
Die klak vind ik nog steeds ZEER vervelend , ook anders bij het minste verdacht geluid stop ik en probeer het op te lossen.Kan het gewoon niet hebben als er wat mis is en verder wil fietsen .
Als iemand mijn fiets wil testen of iets kan doen aan het vervelend geluid ?? zou ik hem zeer dankbaar zijn en graag de kosten vergoeden . Woon wel in Belgie Provincie Antwerpen