Vienna C. schreef:
Oordelen vind ik ook iets heel gevaarlijks. Meestal krijg je maar 1 kant van het verhaal te horen. Of dat nu over politiek gaat, misdaad, ...
Mee eens, ik wil niet beweren dat het mij het altijd lukt, maar het kan heel bevrijdend werken als je dat oordeel over die ander weg laat...
Vienna C. schreef:Het is misschien stom om te zeggen, maar als ik aan het fietsen ben, dan kom ik tot rust. Dan kan ik relativeren, nadenken over dingen,...
Dat geldt voor mij net zo, sterker nog ; soms pak ik juist de fiets omdat ik iets heel specifieks wil overdenken,,,,,,,,,
Vienna C. schreef:En welke velgen er op mijn fiets zitten of hoe het met mijn 'achterdrailleur' gesteld is, laat mij syberisch koud! In tegenstelling tot de meeste andere leden van dit forum!
,,,,,,,,,,,maar dan is het wel prettig als mijn materiaal zodanig in orde is dat ik daar op dat moment niet aan hoef te denken, of daartoe gedwongen wordt omdat het juist dan de geest begeeft, omdat ik er te weinig zorg en aandacht aan heb besteed in de momenten daarvoor.