Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lekke band - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Lekke band

Een beetje oefenen en het wisselen van een band hoeft niet veel tijd te kosten.
band wisselen
mapel63 schreef:En hoe denken jullie dan over de zg bandenreparatie-spuitbusjes? Heb ze zelf recentelijk aangeschaft om ze eens een keer te proberen maar nog niet nodig gehad.
Een keer gebruikt onderweg. Band moet volledig leeg zijn voor je de latex vulling er in spuit. Het voorwerp dat het lek had veroorzaakt was toen niet te vinden. Daarna opgepompt.

Ongeveer 4 maanden mee gereden, maar de druk in de band liep langzaam af. Uiteindelijk de binnenband toch geplakt en een doorn in de buitenband gevonden. Rij nog steeds met de latex vulling in de band. Preventief. Een Marathon XR met dubbele lekbescherming.

Piet.
applemeisje schreef:Omdat er bij mij, in de berging, geen licht is. Ben ik genoodzaakt om bij het kleine strookje daglicht een band te plakken.
Of je leert hoe je een paar TL-balken aan het plafond van je berging monteert en aansluit :roll: En dat zou ik je wel kunnen leren, maar ik kom het niet voor doen. Kan je hooguit wat foto's sturen van hoe ik dat in mijn eigen berging heb gedaan... ;)
ruudvp schreef:Een beetje oefenen en het wisselen van een band hoeft niet veel tijd te kosten.
band wisselen
45 seconden 8) 8) Ik betaal een vakman graag per uur!
Leon
[off-topic]
Henrie schreef:
applemeisje schreef:Omdat er bij mij, in de berging, geen licht is. Ben ik genoodzaakt om bij het kleine strookje daglicht een band te plakken.
Of je leert hoe je een paar TL-balken aan het plafond van je berging monteert en aansluit :roll: En dat zou ik je wel kunnen leren, maar ik kom het niet voor doen. Kan je hooguit wat foto's sturen van hoe ik dat in mijn eigen berging heb gedaan... ;)
En dan hangen die TL's er en dan moet iemand voordoen hoe je er draden naar toe trekt. Uiteindelijk blijkt het niet mogelijk om in de berging een 230 aansluiting te krijgen. Kortom in de bouwmarkt zijn tegenwoordig LEDbouwlampen te koop op batterijen (oplaadbaar). Kun je boven opladen en in je berging ophangen.
LED bouwlamp
Maar eigenlijk hoort deze discussie op een ander forum thuis.

[/off-topic]