Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tijdschrift - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Tijdschrift

En Koert?

Wat is jouw mening in deze dan? Wat vind *jij* van het blad en de verhalen?
Een goed voorbeeld doet volgen. Toch? :wink:
Tsja al je het niet krijgt........ kan je moeilijk commentaar geven.......

Wel een gunstig teken dat er mensen zitten te wachten, toch?!
Spinnetje schreef:Tsja al je het niet krijgt........ kan je moeilijk commentaar geven.......

Wel een gunstig teken dat er mensen zitten te wachten, toch?!
Heb je al contact opgenomen? Staat elders in de post. Misschien lost dat je probleem op en kan het wachten beëindigd worden...
HansvanderVeeke schreef:En Koert?

Wat is jouw mening in deze dan? Wat vind *jij* van het blad en de verhalen?
Een goed voorbeeld doet volgen. Toch? :wink:

Tja, dat is voor een redactielid zoiets als aan de marktman vragen of hij tevreden is over de spullen die hij verkoopt. :|
Koert,

Is het blad dan wat jou betreft helemaal perfect? Er is niets wat je nog zou willen veranderen?

Ik heb het (dacht ik) ook al elders gezegd. Ik spel het blad echt helemaal uit en geniet van alle verhalen. Wat ik leuk vind is dat er zoveel verschillende mensen aan het woord komen. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Bike & Trekking die haast gevuld wordt door twee mensen. De indruk wordt gewekt dat eenieder wel een keertje aan de beurt komt met een verhaal. Tenminste als je wat schrijft en instuurt.

De thema's zijn een mooie invulling die het blad elke keer weer een samenhang geven. De kleurenfoto's ondersteunen de verhalen in een (mijns inziens) essentiële vorm. Als ik wat aan te merken heb, is dat ik vaak de kaartjes mis. Dus waar zitten we op de wereld, en waar zitten we dan in het betreffende land.

En iets meer productinformatie zou ook welkom zijn. Met welke dingen gaat de vakantiefietser op pad. Wat is handig, wat is eigenlijk overbodig. Welke dingen zijn getest en goed bevonden. Wat is rommel. Dit staat er incidenteel wel in, maar mogelijk kan dit vaker en structureel gebeuren?

Al met al ben ik elke keer weer blij als hij in de bus ligt. Wat mij betreft zou die wel vaker mogen komen of dikker mogen zijn. En ik roep dit zonder enige kennis van zaken vwb kosten, werk etc. :)
Hans,

Hé, dat is nou precies wat ik bedoel. Daar kan de redactie wat mee. Heel erg bedankt. Een tevreden lezer met goede suggesties.

Persoonlijk vind ik het blad nog niet perfect maar de redactie moet zich richten naar de lezer en niet haar eigen stokpaardjes berijden. Toch? Ik zou persoonlijk kiezen voor een grote foto over de beide middenpagina's met een schaars geklede dame op een stoere trekkingbike en op de achtergrond de Mt. Ventoux. Maar ja, daar doe je p.d. slechts 50% van de lezers een plezier mee (grapje).

En ik denk niet dat ik uit de school klap wanneer ik vertel dat de redactie juist gisteren besloot de techniek prominent in een vaste rubriek onder de aandacht te brengen.

Koert.
Hmm... ik dacht dat ik de enige was die zo'n schaars geklede dame op de middenpagina wilde hebben. Misschien moeten we er toch eens over stemmen :lol:

Overigens denk ik niet dat een redactie geen ideeën mag hebben. Stokpaardjes klinkt wat te gedreven, maar iemand zal het blad een smoel moeten geven en dat is in eerste instantie de redactie. Ideeën zijn, denk ik, best wel een begin. En zolang er nog wel geluisterd wordt naar de lezers, dan komt het vast wel goed.

Ben benieuwd naar de invulling van het 'techniek' onderdeel. Je kunt daar veel kanten mee op, er zijn een aantal leuke invullingen aan te geven die het blad weer een treetje hoger kunnen krijgen.
Koert Schouten schreef:Betekent Kletspraat dat het nergens over mag gaan?
Verbijsterend is het ge-o-h over het niet ontvangen van het blad.
Nog verbijsterender is het ge-o-h over hoe het blad er uit ziet en wat er niet in zou moeten staan.
(Bijna) niemand die laat blijken dat hij het blad ook daadwerkelijk leest.
Niemand die laat blijken wat 'ie van de artikelen vindt.
Verbijsterend-verbijsterender-meestverbijsterenderen?
Koert, moge we effe ademhale.....mijn eerste indruk was: wel erg veel over hetzelfde thema. Dat was een voorlopige eerste impressie, nu heb ik het hele blad doorgeworsteld en moet ik mijn eerste indruk bijstellen: ik heb alle verhalen gelezen en ik bleef ze lezen en lezen......dat houdt in dat ik het bijkant als literatuur las en laat ik nou een ouderwetse boekenversl...lezer zijn. Derhalve ik werd geboeid door de verhalen en dat kun je zeker als een positieve waardering zien. Kun je weer sloape? Ist goed zo? :wink:
Nou Dries,
Laat ik nu denken dat de overtreffende trap van verbijsteren 'verbijzonderen' is!
Ik hoop dat iedereen die het blad (nagezonden) krijgt er zoveel aandacht aan schenkt als jij en ook tot de ontdekking komt dat het de moeite waard is om het blad uit te spellen (of met jouw woorden gesproken 'door te worstelen'); op de bank of luie stoel, in bed, op de pot of in bad of stiekum in de baas zijn tijd. Meenemen op een verre fietstocht is ook een idee maar een echt meeneemformaat is het helaas niet. Weggeven aan een Chinees of Australiër heeft ook weinig zin of het moet om de plaatjes zijn. Overigens zonde om hem in één keer helemaal uit te lezen. Een appeltaart eet je toch ook in stukken op?
Het is niet zo dat ik er slapeloze nachten van heb maar een beetje positieve waardering voor de redactie doet wel wat met me. Even een traantje wegpinken. Heel lief van je.
Echt tevreden kunnen we pas zijn wanneer de National Geographic lezer zijn blad laat staan en voor de Wereldfietser gaat. Hetzelfde geldt trouwens voor de Donald Duck lezer, de Playboy-kijker e.d. Met Story of Privé-lezers zal het misschien wat moeilijker liggen, maar zeg nooit nooit.
:) Ik hou van ironie in m'n taalgebruik!
Wat betreft de doelgroep Donald Ducklezers komt de overgang vanzelf.....als ze oud genoeg zijn..... :idea: The times they are a-changing.
De techniek-rubriek gaat heten; ..... for Dummies

Bij ..... kun je van alles invullen. Van spaken tot GPS, van band tot bel, van skype onderweg tot titanium. Ideeën zijn van harte welkom.

We hebben het ook erover gehad om door wereldfietserleden materiaal te laten testen.

Maar iemand moet dat wel weer trekken, coördineren, versturen en regelen en dat is veel werk. Nu zijn wij altijd op zoek naar redactieleden, dus als je zin hebt, meld je aan. Wel wordt er eerst een soort van proef van bekwaamheid gevraagd middels een publicatie.

Reacties kun je sturen naar: redactie@wereldfietser.nl