Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nazomer weekend 2009 - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Nazomer weekend 2009

124 berichten
Beste An,
Het dichtst bijgelegen Intercity-station is Ede-Wageningen. Vandaar is het fraai fietsen over de heide (waarschijnlijk dan in bloei) naar Otterloo en van Otterloo fiets je naar Harskamp. Totale afstand ongeveer 18 km.
Je neemt in Leuven de trein naar Mechelen. Daar stap je over op de internationale trein naar Amsterdam.
Voor de kortste route stap je in Rotterdam uit en neemt daar de trein naar Utrecht. In Utrecht stap je over op de trein richting Nijmegen. Deze trein stopt te Ede-Wageningen.
Voor minder overstappen blijf je in de internationale trein naar Amsterdam zitten tot Schiphol. Daar stap je over op de trein richting Nijmegen, die ook op Ede-Wageningen stopt. je bent dan wel langer onderweg.

Tot ziens!
Frank schreef:Hallo An,

ik hoop dat je de killer muggen overleefd. :lol:
Ik ook! Dat gaat de trektocht er niet lichter op maken... Duim maar een beetje voor me! :D

In elk geval, bedankt voor de info allebei!
Annetje schreef:

Ik ook! Dat gaat de trektocht er niet lichter op maken... Duim maar een beetje voor me! :D

In elk geval, bedankt voor de info allebei!
Een aan te raden boek voor onderweg: Nooit meer slapen van W.F. Hermans!
Annetje schreef:

Doe ik, veel plezier.
In de wandelgangen was te horen dat de simpathieke weerman Piet Paulusma zijn gevleugelde woorden "Oant moarn" tijdens ons jubileum zal laten horen!!!
Dat wordt een erg gezellig weekend in Harkamperdennen!!!!!
Afbeelding

Afbeelding
Dat wordt leuk, wéér al SBS6-pennen.... :D En nóg een keer op tv natuurlijk 8)!
Nemen jullie wel je wereldfietser petjes mee? :lol:
Erg handige site voor het uitzetten van een route naar de camping:

http://www.fietsersbond.net/fietsroutep ... ooppunten/

Nu maar hopen dat we ook dan van dit mooie zomerweer hebben!
Ha heb er al heel veel zin in!

Ik denk erover om dit jaar helemaal op de fiets te komen. Maar hoe zit dat met de trein na afloop? Kom je daar nog wel op als zo'n 100 WF-ers ook gaan treinen?

Oat hjet njasimmer wykein!
Blanche schreef:Ha heb er al heel veel zin in!

Zo Blanche, dat heb je snel geleerd, alleen van het weekendje elfstedentocht???? :D

Ik kom wegens mantelzorg/achterwacht verplichtingen met de auto.

Tot volgend weekend

Jans
Blanche schreef:Ha heb er al heel veel zin in!

Ik denk erover om dit jaar helemaal op de fiets te komen. Maar hoe zit dat met de trein na afloop? Kom je daar nog wel op als zo'n 100 WF-ers ook gaan treinen?

\
Dat lijkt niet op Helmonds!
Blanche,
Na afloop het weekend op de Harskamperdennen gaat iedereen verschillende kanten op. Een deel gaat helemaal naar huis fietsen en deel fietst een stukje en dan met de trein, maar wel naar diverse stations: Ede-Wageningen, Barneveld, Apeldoorn, Arnhem of Amersfoort. Het zal wel meevallen in de trein.

Groetjes uit het Sauerland!
@ Bert, Dat klop want ik spreek niet eens Helmonds!
@ Jans, Daar heb je een Douwe voor maar omdat die het niet wist heb ik deze gedaan met een vertaalsite.

Heeft iemand de RD gps-coördinaten van de Harskamperdennen?
Al mijn goede voornemens ten spijt, moet ik helaas toch verstek laten gaan tijdens dit weekend. Door een aantal veranderde omstandigheden is mijn aanwezigheid elders dringend(er) vereist. Ik wens jullie in ieder geval alvast veel plezier.
Ha, Wereldfietsers,
Op vrijdag 28 augustus vertrek ik om ca. 16.00 uur met de fiets uit Amstelveen/Amsterdam. Wanneer je mee wil fietsen in een rustig tempo en langs de mooiste route, of ergens aan wil haken, laat het me even weten: kschouten1@orange.nl.
Blanche schreef:Heeft iemand de RD gps-coördinaten van de Harskamperdennen?
RD?
N52.15020 E5.74093
Iris-in-Zwolle schreef:Al mijn goede voornemens ten spijt, moet ik helaas toch verstek laten gaan tijdens dit weekend. Door een aantal veranderde omstandigheden is mijn aanwezigheid elders dringend(er) vereist. Ik wens jullie in ieder geval alvast veel plezier.

Iris,

Dat kun jij toch niet maken. Door jouw reactie op het voorjaarsweeekend is het totale programma omgegooid en wordt er niet zoals al 15 jaar traditie niet op zondagmorgen vergaderd, maar op zaterdag.
Als jij toch niet komt, kunnen we dan niet veel beter gewoon op zondagmorgen vergaderen?
bert sitters schreef:
Iris-in-Zwolle schreef:Al mijn goede voornemens ten spijt, moet ik helaas toch verstek laten gaan tijdens dit weekend. Door een aantal veranderde omstandigheden is mijn aanwezigheid elders dringend(er) vereist. Ik wens jullie in ieder geval alvast veel plezier.
Iris,
Dat kun jij toch niet maken. Door jouw reactie op het voorjaarsweeekend is het totale programma omgegooid en wordt er niet zoals al 15 jaar traditie niet op zondagmorgen vergaderd, maar op zaterdag. Als jij toch niet komt, kunnen we dan niet veel beter gewoon op zondagmorgen vergaderen?
Ach Bert, de wereldgeschiedenis wordt zelden bepaald door lui die op het slagveld aanwezig zijn :roll: :wink: :lol: :wink:
Iris ik vind het een prima idee dat de opzet eindelijk een keer is veranderd. Hopelijk is het weekend nu eens niet op zondagochtend al praktisch afgelopen.
Leon
15 jaar, nieuwe opzet.....poeh, en wij kunnen er niet eens bij zijn. Jammer, jammer, jammer. Had graag weer meegedaan.
@Leon: kaarten van Saksen zijn goed van pas gekomen. Heb weer lekker veel fotootjes kunnen schieten. Jammer dat we elkaar dit weekend niet zien maar dat halen we binnenkort een keer in.
Leon schreef:
bert sitters schreef:
Iris,
Dat kun jij toch niet maken. Door jouw reactie op het voorjaarsweeekend is het totale programma omgegooid en wordt er niet zoals al 15 jaar traditie niet op zondagmorgen vergaderd, maar op zaterdag. Als jij toch niet komt, kunnen we dan niet veel beter gewoon op zondagmorgen vergaderen?
Ach Bert, de wereldgeschiedenis wordt zelden bepaald door lui die op het slagveld aanwezig zijn :roll: :wink: :lol: :wink:
Iris ik vind het een prima idee dat de opzet eindelijk een keer is veranderd. Hopelijk is het weekend nu eens niet op zondagochtend al praktisch afgelopen.
Leon
Het weekend duurde op zondag tot op heden na de vergadering en daarna werd er nog opgeruimd en schoongemaakt.
In de nieuwe opzet zullen veel deelnemers waarschijnlijk nog veel eerder vertrekken: na het ontbijt direct op de fiets op weg richting huis.
Door het vergaderen op zaterdagmorgen vertrekken de de appeltaartgroep en de snelle groep later voor een rondje fietsen en is daar minder tijd voor.
Dat zou wel jammer zijn. Een weekend duurt 2 lekkere volle dagen en daar zou ik persoonlijk ook gebruik van maken. Zonde om snel naar huis te gaan en weer te denken aan de dagelijkse beslommeringen.....