Het echte OVERDEKOP-werk lijkt vooralsnog geen gemeengoed .Misschien toch zeldzamer als ik dacht.
Overigens pas 2x overdekop door te strakke remmen als ik goed heb geteld.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ja maar wel een ECHT OVERDEKOP-momentpaul1987 schreef:augustus 2006. Ik rijd op mijn mtb naar wat mijn stageplek zou worden in september om even te kijken waar ik langs moet. Op een bepaald moment had ik mijn koppie er niet meer bij en in een keer doemt er 1.5 mtr verderop een hek voor me op. Ik uit pure reactie volop in mijn voorrem waardoor ik over de kop ga.
Resultaat: kapotte voorderailleur en schaafwonden.
Het valt dus nog mee vergeleken wat sommigen mee hebben gemaakt.
Misschien omdat het ook niet zo goed voor je ego isxedni schreef:Het echte OVERDEKOP-werk lijkt vooralsnog geen gemeengoed .Misschien toch zeldzamer als ik dacht.
Ik heb er verder geen verstand van, maar die toplaag lag er net iets van 10 min op, vertelden die lui me, en het was gewoon spiegelglad, alsof je op ijs doorglijdt zeg maar, ik zat ook helemaal onderSjirkM schreef:Als het net nieuw is en nog weinig bereden, kan er nog een laagje olie opzitten.xedni schreef:Nou nieuw asfalt hoef je toch niet te slippen?
Ja... de plaatselijke wegbeheerder kan aansprakelijk gesteld worden voor de (on)veiligheid van de weg. Dat is ook de reden waarom jij een forse boete kan krijgen als je auto olie lekt op het wegdek. De volgende die erover wegslipt kan er de wegbeheerder voor aansprakelijk stellen, en een claim indienen, daar zitten ze niet op te wachten.xedni schreef:Misschien ,ik weet dat niet .
Moet de gemeente daarvoor waarschuwen?
\Reboli schreef:Stak een weg over paralel met een trambaan. Aan de overkant merkte ik opeens dat mijn stuur blokkeerde. Op zich niet rampzalig op een recht stuk, totdat de hele vork met wiel wegbreekt en ik voorover kukel. Mijn voeten hingen even boven mijn hoofd
Ik sta weer op zie ik dat er een tram stond... Ik denk dat die mensen een mooie beeld hadden van mijn duikelpartij
Niets aan overgehouden - buiten lichte schaafwondje / kapotte fiets en mooie herrinnering
Zo zie ik het tenminste