Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Belangenverstrengeling - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Belangenverstrengeling

Jongens,

goede discussie hoor. Maar vergeet niet; Zondagochtend is de ledenvergadering en dat is het podium om je werkelijke input te geven en waar je je stem kunt doen gelden.

Ik ga zaterdagmiddag (of als het rustig is al eerder) naar de Harskamperdennen om daar zondagochtend mijn zegje te doen. Belangrijke vraag voor mij: Wie van het bestuur heeft dit onderwerp op de agenda laten zetten. Als het een goede collega van mij is die baat heeft bij het feit dat er géén bedrijfsnamen worden genoemd, dan is er inderdaad sprake van ernstige belangenverstrengeling. Zo niet, dan is het een open discussie waarover uiteindelijk gestemd gaat worden. Door inderdaad een man of 40 waarvan meer dan de helft staat te popelen om te gaan fietsen. Zo werkt het nu eenmaal bij De Wereldfietser.

Ik vind het jammer dat Marten Gerritsen er niet bij is, die kwam ik gisteren tegen op de Eurobike en die gaat daar lekker fietsen. Terwijl hij juist een van de forummensen is die ongelofelijk veel kennis in huis heeft en altijd oprechte adviezen geeft. En ja hij promoot soms zijn bedrijf. Vind ik dat erg als 'concullega'? Nee hoor. Hij is integer en geeft een oprecht advies. :lol:

Wil je voor of tegen het voorstel stemmen, maar kun je niet aanwezig zijn? Dan kun je iemand machtigen. Je mag mij gebruiken als je tegen bent (stuur dan even een mail naar de winkel) en als je voor bent, kun je vast wel een mailtje sturen naar Bike4Travel.nl of Bike4Less.nl of Bike4Europe.com

Eric Schuijt schreef:Wie van het bestuur heeft dit onderwerp op de agenda laten zetten.
Zover ik weet stond het al sinds de vorige vergadering (of die daarvoor) op de to-do-lijst. Toen is het immers in de grote vergaderkring om het gedoofde vuur van de Harskamperdennen afgesproken. Het hoeft dan zover ik weet niet eens expliciet op de agenda te staan. Niet alles wat een bestuur doet komt immers op de agenda, verreweg de meeste beslissingen worden gewoon door het bestuur genomen!
Leon
Mensen , mensen,
Dit loopt volledig uit de klauw toon en argumentatie ben ik niet gewend binnen onze vereniging.
Als we niet oppassen zijn we dadelijk nog een paar goede leden kwijt.
Commercieel past mij echt niet alles , maar zonder commercie missen we een hoop expertise. Wat mij betreft blijven er een hoop mensen binnen mijn tolerantie bereik. Bij een enkeling krijg ik een wrevelig gevoel.
Helaas kan ik geen formule vinden om dit naar behoren te filteren.
Voor mij is het gewoon net als de TV benutten als het me niet bevalt zap ik door, na een slok van mijn glas genomen te hebben.
De lieden die dan niet binnen ons smaakpatroon vallen, die vallen vanzelf af door gebrek aan response.

Opa Leen

Vrij naar een spreuk uit de wijnbouw: het leven is te kort om slechte wijn te drinken en deze discussie op dit niveau te voeren

Alles wat ik te zeggen heb heb ik al gezegd. Ik ben blij dat ik er niet bij zal zijn. Er is een heel simpel probleem dat op andere plaatsen in het maatschappelijk verkeer ook voorkomt. Daar zijn heel simpel heel normale oplossingen voor te bedenken. In plaats daarvan wordt er links en rechts op de man gespeeld. Dank je feestelijk.
Wim

Willem Jongman schreef:Alles wat ik te zeggen heb heb ik al gezegd. Ik ben blij dat ik er niet bij zal zijn. Er is een heel simpel probleem dat op andere plaatsen in het maatschappelijk verkeer ook voorkomt. Daar zijn heel simpel heel normale oplossingen voor te bedenken. In plaats daarvan wordt er links en rechts op de man gespeeld. Dank je feestelijk.
Wim
Ja Willem, mee eens.
Het onderwerp is het waard om uitgediept te worden; maar dan wel graag wat zakelijker en toekomstgerichter.

Aan de andere kant is het in kleine verenigingen natuurlijk wel normaal dat er weinig mensen zijn die veel doen (en dus met meerdere petten oplopen) en veel mensen die niets doen. :wink:

Eric Schuijt schreef:Wil je voor of tegen het voorstel stemmen, maar kun je niet aanwezig zijn? Dan kun je iemand machtigen. Je mag mij gebruiken als je tegen bent (stuur dan even een mail naar de winkel) en als je voor bent, kun je vast wel een mailtje sturen naar Bike4Travel.nl of Bike4Less.nl of Bike4Europe.com
Toon is dus helaas ook in dit topic verkeerd gegaan. Hier komt een slotje op. Na de vergadering is hopelijk e.e.a. duidelijk, dan mag dit onderwerp - en ik hoop op een dan opbouwende wijze - weer worden besproken.