Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop tweepersoons lichtgewicht trekkerstent - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Te koop tweepersoons lichtgewicht trekkerstent

Waar gaat dit naar toe, eerst beide een Terra Nova Laser en nu dit 8)
Wat gaat er volgen :?: :P

Ja, soms is er toeval in 't spel... of had het zo moeten zijn??? :lol:

Wellicht dat we er een paar leuke foto's van kunnen maken en deze op het forum kunnen zetten. Ook wel zo leuk voor Henk, waarvan ik de tentjes vrijdag ontvang.

Beste mensen,

Het wordt mij steeds duidelijker dat beide tentjes zeer goed terecht zijn gekomen en ik zou het geweldig vinden als er mettertijd misschien eens een foto'tje zou kunnen verschijnen op dit forum als de tenten worden gebruikt.

Ik weet zeker dat ik even zal moeten slikken als ik as vrijdag de tenten aan Rena overhandig...

Het is jullie gegund.

Groeten,

Henk Moelker.

Komt voor de bakker, maken we er een repo van:)
Geloof overigens best dat ze bij Rena in goede handen zijn :wink:

Groet,

Martijn

Vanmorgen heb ik beide tenten overhandigd aan Rena en Harm. Daarna hebben we nog even koffie gedronken en een tijdje gezellig zitten kletsen.
Rena had een exemplaar voor me meegenomen van ' De Wereldfietser '
Ik heb er al wat in zitten bladeren. Mooi blad...

Groeten,

Henk.

Hallo Henk,
Volgens mij zijn de tenten in goede handen van Rena.
Ik ken Rena wel niet persoonlijk maar ze staat altijd klaar voor de wereldfietser en de vragen op het forum.

Hierbij de beloofde foto van de twee Schorpioentjes naast elkaar tijdens het weekend 20/21 mei 2006.
jim
Afbeelding

:lol: :wink:

Hi Henk,

Je zal de linker tent wel herkend hebben :wink:
Ik heb genoten in mijn nieuwe bungalotent... want mij God, wat een ruimte voor dat gewicht!! En met dit weer en al die regen die er gevallen is heb ik het heerlijk droog gehouden!! :D

Helaas is Jozef niet gekomen en hebben we de "eenzame bever" niet opgezet. Ben ook erg benieuwd naar deze tent.

Groet, Rena :wink: